BMW 3. sērijas G20 un G21 modeļi 2024. gadā varētu saņemt dizaina un dzinēja atjauninājumus

3. sērijas G20 sedanam un G21 Touring nesen, nepilnus četrus gadus pēc pašreizējo modeļu nonākšanas tirgū, tika veikta viegla LCI. Tradicionāli tas nozīmētu, ka nākamās paaudzes modeļa iznākšana ir paredzēta ap desmitgades vidu, taču tas tā nebūs. Ja neesat dzirdējuši, 3er būs neparasti garš dzīves cikls, kas, iespējams, varētu ieilgt līdz pat 2027. gadam.

Tas nozīmē, ka vācu luksusa zīmolam ir pietiekami daudz laika, lai šīs paaudzes 3. sērijas modeļiem sniegtu vēl vienu atjauninājumu. Labi pazīstams BMW iekšējās informācijas sniedzējs ynguldyn no Bimmer Post foruma apgalvo, ka no 2024. gada jūlija ražotajiem automobiļiem tiks ieviests “viegls kosmētisks atsvaidzinājums”. Aptuveni tajā pašā laikā ASV specifikācijas automobiļiem tiks mainīti dzinēji, lai tie atbilstu stingrajiem izmešu noteikumiem. Nav skaidrs, kā tiks ietekmēta jauda un griezes moments, taču tas pats avots apgalvo, ka par jaudām uzzināsim 2023. gadā.

280747426 1615410555498615 3951413018167928632 n 664x830

Eiropā (precīzāk, ES) BMW savus dīzeļdzinējus padarīs tīrākus, lai tie atbilstu gaidāmajiem Euro 7 noteikumiem. Tiek uzskatīts, ka visi 3er automobiļi, kas tiks ražoti no 2025. gada marta, izmantos mazāk kaitīgus dīzeļdegvielas degļus. Šai paaudzei joprojām nav plānota elektriskā versija, izņemot tikai Ķīnā ražoto i3 eDrive35L sedanu. Specializēts elektromobilis, kas brauks uz Neue Klasse platformas, parādīsies pēc aptuveni trim gadiem.

BMW 2027. gada jūlijā pārtrauks 3. sērijas G20 modeļa ražošanu, bet tā paša gada oktobrī – G21 Touring. Tiek uzskatīts, ka M3 G80 no montāžas līnijas nobrauks 2027. gada jūnijā, bet M3 Touring G81 beigs ražošanu oktobrī.

Savukārt 2023. gadā tiks laists klajā M3 CS, kura ražošana, kā ziņots, sāksies martā. Tiek ziņots, ka tas saņems lielu standarta oglekļa šķiedras devu, kā arī xDrive, M specifiskus priekšējos lukturus un automātisko pārnesumkārbu. Ar turbokompresoru uzpildītais rindu sešcilindru dzinējs acīmredzot būs ar 540 zirgspēkiem, kas ir par 30 ZS vairāk nekā M3 Competition un par 10 ZS mazāk nekā M4 CSL.

Avots: Bimmer Post

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru