Pirms nedēļas BMW prezentēja M2 CS Racing kā oficiālo MotoGP drošības automašīnu 2022. gada sezonai. Pirmais posms notiks 6. martā Katarā, un pēc tam sedans tam pievienosies otrajā sacīkstē. Tā ir 3. sērijas automašīna, kas balstīta uz 330e plug-in hibrīddzinēja ar M Sport piegaršu, kuru mēs redzēsim 20. martā.
Tas kalpo kā īpašs drošības auto Pertamina Mandalika starptautiskajā ielas trasē, lai uzsvērtu BMW Indonēzijas iesaistīšanos autosportā. Sacensību nedēļas nogalē PHEV sporta sedanam pievienosies arī citi M automobiļi, tostarp M2 CS, M3 un varenais M5 CS. 330e M Sport ir vienreizējs pasākums, jo M2 CS Racing ir galvenais MotoGP drošības auto.
Šī sadarbība tika noslēgta pēc pagājušā gada, kad BMW Indonēzija kļuva par Mandalikas Grand Prix asociācijas (MGPA) oficiālo mobilitātes partneri. Sadarbība tika atklāta 2021. gada novembrī, un tā tika atzīmēta Āzijas Talantu kausa un Pasaules Superbaika (WSBK) sacensību laikā. Šim 330e ir īpaša livīra, lai atzīmētu M nodaļas 50 gadu jubileju, taču tam nav retro emblēmu.
Pēc 330e modeļa BMW laidīs klajā pilnībā elektrisku i3 sedanu
Elektrificētais sedans nav pārveidots, izņemot īpašo apdari un LED gaismu joslu uz jumta. 2019. gada augustā tirgū laistais BMW 330e apvieno 2,0 litru benzīna turbomotoru un elektromotoru. Četru dzinēju iekšdedzes motora jauda ir 184 ZS, savukārt elektromotors attīsta 113 ZS. Abu dzinēju kopējā jauda ir 292 ZS un 420 Nm (310 ZS).
Hibrīddzinējs spēj sasniegt 62 mph (100 km/h) ātrumu 5,9 sekundēs un sasniegt 143 mph (230 km/h). Elektriskās piedziņas režīmā var braukt ar ātrumu līdz 140 km/h (87 mph), neizdzerot benzīnu. 12 kWh akumulatora bateriju komplektā ir pietiekami daudz sulas, lai nodrošinātu līdz 41 jūdzes (66 km) bezizmešu nobraukumu.
Lai panāktu augstāku elektrifikācijas līmeni, i3 emblēma Ķīnā tiks izmantota vēlāk šogad, kad BMW laidīs klajā 3. sērijas sedanu ar garu garenbāzi bez iekšdedzes dzinēja.