BMW 330i xDrive E90 uz autobāna sasniedz maksimālo ātrumu

Ja jūs ilgojaties pēc vecajiem labajiem laikiem, kad dzinēji darbojās ar motora motora kompresoru, piedāvājam jums kādu brīnumu no pagātnes. E90 bija pēdējais 3. sērijas BMW, kas piedāvāja spēka agregātus bez piespiedu iesmidzināšanas. Tāds bija N52B30 dzinējs, kas uzstādīts šim 330i xDrive dzinējam, kurš autobānī tika maksimāli izspiests. Tā kā tas bija pirms 2007. gada ražots automobilis, tā lineārā sešdzinēja jauda tolaik bija 255 zirgspēki un 300 ņūtonmetri (220 jūdziņi) griezes momenta.

Šeit attēlotais 2006. gada 330xi tika izgatavots gadu pirms BMW mainīja dzinēju. Tas uzlaboja sporta sedanu ar jaudīgāku N53B30 ar 276 ZS un 320 Nm (240 ZS). Lai gan tas ir 16 gadus vecs automobilis ar mazāku dzinēju, šis E90 joprojām spēj noturēt savu pozīciju uz Vācijas šosejas. Patiesībā 3. sērijas automobilim nebija problēmu sasniegt 260 km/h (162 mph) autobāna neierobežotā posmā.

330i ir lieliskā formā, lai gan mēs atgrieztos pie krājumu izplūdes gāzu sistēmas, jo četrkāršā sistēma ir pārāk uzkrītoša, lai to izmantotu ar M nesaistītam automobilim. Atbilstošās salona durvju kārbas un polsterējums joprojām izskatās labi, un to pašu varam teikt arī par koka apdari. Vēl ir sešcilindru dzinēja radītais skaļums, kuram mūsdienu turbokompresoru dzinēju pasaulē ir grūti līdzināties.

330i E90 joprojām ir jaudīgs, lai gan nedaudz mazāk patērē gāzi

Tomēr ir vērts uzsvērt, ka N52B30 ir diezgan izslāpis, ja nospiežat akseleratora pedāli. Tuvāk aplūkojot degvielas rādītāju, redzams, ka ātrgaitas brauciena laikā tā rādītājs ir samazinājies par ceturtdaļu. Ņemot vērā, ka degvielas cenas lielākajā daļā pasaules valstu ir sasniegušas vēl nepieredzētu līmeni, NA dzinējs nav prātīgākā izvēle pircējam, kam rūp budžets.

Tomēr 330i joprojām ir pārliecinoša izvēle, jo tam ir spēcīgs dzinējs, pilnpiedziņa un pienācīga komplektācija. Jūs varat to iegādāties, neizmaksājot lielu naudu, taču tā uzturēšana ir cits stāsts. Kā mēdz teikt, nav nekā dārgāka par lēta lietota automobiļa iegādi.

Avots: TopSpeedGermany / YouTube

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru