BMW apstiprina, ka Neue Klasse sākotnēji koncentrēsies uz 3. sērijas segmentu

BMW paziņoja par Neue Klasse atgriešanos 2021. gada martā, taču kopš tā laika par to neko daudz neesam dzirdējuši. Tā vietā, lai pārstāvētu modeļu sēriju, kā tas bija 60. un 70. gados, šis nosaukums tiek pārdēvēts par īpaši izstrādātu elektrisko platformu. Pirmo uz NE balstīto automobili sāks ražot 2025. gadā Debrecenas rūpnīcā Ungārijā, bet Minhenes rūpnīcā tas tiks ražots gadu vēlāk.

Tikmēr izpilddirektors Olivers Zipse (Oliver Zipse) pastāstīja dažas provizoriskas ziņas par atjaunoto Neue Klasse. 58 gadus vecais vācu vadītājs apstiprināja, ka pirmais elektriskais automobilis konkurēs tajā pašā segmentā, kur 3. sērija. Šo svarīgo informāciju viņš atklāja uzņēmuma 2022. gada 1. ceturkšņa peļņas paziņojumā. BMW izpilddirektors atturējās sniegt sīkāku informāciju par to, vai tas būs sedans vai cita virsbūves stila automobilis, piemēram, krosovers, kas atspoguļos X3.

“Kad tas [Neue Klasse] nonāks tirgū, tas būs koncentrēts uz 3. sērijas segmentu, un tajā brīdī tirgus būs sasniedzis tādu apjomu, ka būs saprātīgi šajā arhitektūrā izmantot tikai vienu piedziņu.””

Interesanta ir viņa izteikuma otrā daļa, jo Zipse ierosina, ka iekšdedzes dzinējs varētu vairs nebūt vajadzīgs. Atgādinām, ka Neue Klasse tika izziņota kā platforma, kas galvenokārt paredzēta elektromobiļiem, taču ar ICE atbalstu. Zipses komentārs norāda, ka tā varētu attīstīties par tikai elektrisku arhitektūru.

Neue Klasse tiks izmantota, sākot ar 3. sēriju un jaunākām versijām

BMW vadība piebilda, ka Neue Klasse “galvenokārt būs vērsta uz vidējā izmēra segmentu. Tā neaptver zemāko segmentu segmentus līdz pat luksusa segmentam”. Atsevišķi uzņēmuma pārstāvis ANE norādīja, ka “pēc sākotnējā modeļa, kas tiks izlaists 2025. gadā, būs vēl daudz kas”.

Kas vēl ir zināms par Neue Klasse? Greznais zīmols jau ir izslēdzis iespēju, ka baterijas varētu tikt mainītas. Tiks atbalstītas cietvielu baterijas, un tiek plānoti augstas veiktspējas M automobiļi, kas brauks uz NE pamatnes. Gaidāms “drosmīgs un jēgpilns” dizains no jaunā elektromobiļu viļņa. Tajos tiks izmantoti pārstrādāti materiāli un ilgtspējīgi iegūts tērauds.

Pirms 2025. gadā gaidāma globāla 3er elektriskā ekvivalenta parādīšanās pasaulē, BMW tehniski jau ir prezentējis reģionālo modeli. i3 eDrive35L tiks ražots un pārdots Ķīnā kā 3. sērijas sedans ar garu garenbāzi, kas pārveidots par elektromobili.

Avots: Automotive News Europe

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru