BMW M340d Touring brauc pa autobāna šoseju bez apvidus

Kas saka, ka vienā automašīnā nevar būt efektivitāte, praktiskums, greznība un veiktspēja? BMW apgalvo, ka ar vienu no saviem mazāk zināmajiem M Performance produktiem jūs varat iegūt savu kūku un to arī apēst. Mēs runājam par M340d, kas tiek pārdots gan sedana, gan universāļa virsbūvē, bet tikai atsevišķos tirgos. Eiropā dīzeļdzinējs, iespējams, ir zaudējis savu popularitāti, taču bavāri paliek pie sava B57 dzinēja.

Ar Alpina D3 S kopīgajam 3,0 litru dīzeļdzinējam ar diviem turbomotoriem M340d ir nedaudz mazāka jauda. Tomēr jūs joprojām saņemat 335 ZS un pietiekamu 700 Nm griezes momentu jau no 1750 apgriezieniem minūtē. Tagad YouTuber AutoTopNL ir izmēģinājis šo vieglo hibrīddzinēju uz neierobežota Autobahn ceļa posma.

Lai gan šis universālis nav tik ātrs kā pilnpiedziņas M automobiļi ar to iekšdedzes sešcilindriem un V8, tas nav arī nekāds blēdis. Jā, pie lielākiem ātrumiem eļļas deglis sāk zaudēt elpu, taču līdz tam tas velk kā vilciens. Nav jau tā, ka jums visu laiku būs nepieciešams braukt krietni virs 124 mph (200 km/h), jo Autobahn patiešām ir vienīgā vieta, kur to var darīt, nepārkāpjot likumu.

BMW M340d touring 03 830x553

Ja priekšā ir pietiekami tukšs ceļš, autovadītājs var iedarbināt elektronisko maksimālā ātruma ierobežotāju līdz 155 mph (250 km/h). Tā kā M340d Touring ir smagāks par sedanu, tam ir nepieciešamas 4,8 sekundes ( 0,2 s), lai sasniegtu 62 mph (100 km/h). Neskatoties uz to, viss, kas ir mazāks par piecām sekundēm, ir īsts varoņdarbs, jo īpaši, ja tas darbojas ar “velna degvielu”.

Neskatoties uz ziņām, ka BMW ar gaidāmo modeļa modernizāciju pārtrauks M340d modeļa ražošanu, LCI arī turpmāk apvienos M Performance un dīzeļdzinēju. Baumas vēstīja, ka 3. sērijas viduscikla atjauninājums atteiksies arī no M340i sakarā ar stingrākiem izmešu regulējumiem Eiropā, taču, par laimi, abi modeļi turpināsies.

Atjauninātais 3er tiks izlaists nākamajos mēnešos, un tas tiks piedāvāts kopā ar Ķīnā paredzēto elektrisko i3 sedanu ar garo riteņu bāzi.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru