Pilnībā restaurēts BMW E30 Baur pēc dzinēja modernizācijas pārdēvēts par 327i

Sākotnēji mēs iepazināmies ar Toniju Forbesu-Marsdenu gada pirmajā dienā, kad viņš demonstrēja savu izsmalcināto 1973. gada BMW 2002 Touring restomod. Prasmīgais mehāniķis ar izsmalcinātu klasisko BMW gaumi ir atgriezies ar vēl vienu iespaidīgu projektu. Šoreiz viņš strādāja pie salīdzinoši retā E30 Baur. Kad viņš to iegādājās, 1986. gada eksemplārs bija sliktā stāvoklī, jo ilgu laiku tas bija atstāts novārtā, un tā laikā rūsas bija radījušas savu briesmīgo iespaidu.

Daži virsbūves paneļi bija jānomaina, bet citi jāremontē, un visi tika pārkrāsoti ar Zinno Berot, lai pēc iespējas saglabātu oriģināliekārtas izskatu. Pateicoties keramikas pārklājumam, šis labās puses piedziņas E30 Baur izskatās pārsteidzoši. Pats par sevi saprotams, ka tika nomainīts mīkstais jumts, savukārt, lai to pietuvinātu braukšanai, tika uzstādīta pneimatiskā balstiekārta.

Tā kā automašīnas pamatā bija 318i ar 1,8 litru M10 motoru, tā nebija īpaši sportiska. Īpašnieks šo problēmu risināja, iegādājoties pilnu paketi 2,7 litru motoram. Tomēr rindu sešcilindru dzinējs bija demontēts, kas nozīmēja, ka viņam nācās to montēt pa daļām. Ar droseļvārpstu, nerūsējošā tērauda izpūtēju un citām modifikācijām Baur tagad skan tikpat labi, cik labi izskatās. Dinamometriskais tests uzrādīja veselīgu 220 zirgspēku jaudu, tāpēc jaudas tam noteikti vairs netrūkst.

E30 tika vēl vairāk lutināts, pilnībā atjaunojot virsbūvi un uzstādot no BMW iegādātus jaunus priekšējos lukturus. Savukārt 17 collu riteņu diski tika izgatavoti pēc pasūtījuma un atvasināti no parastā otrās paaudzes 3er oriģinālā 14 collu “pudeles vāciņa” komplekta. Iekšpusē sākotnēji brūnais audums bija brūnajā stāvoklī, un tas tika nomainīts pret melnu ādas salonu no 325i.

Tony Forbes-Marsden izvēlējās ALPINA koka pārnesumkārbas rokturi un stūres ratu, kas uzstādīti citādi melnā kabīnē. Viņa E30 Baur tika uzstādīta arī astoņu skaļruņu skaņu sistēma ar diviem zemfrekvenču skaļruņiem, kas tika uzstādīti bagāžniekā, lai skaisti papildinātu pielāgojumus. Noslēguma pieskāriens? Ar melnu 327i emblēmu, kas apzīmē palielināto dzinēju.

Avots: Ar rokām būvēti automobiļi / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru