BMW 4. sērijas BMW nebija pirmais automobilis, kas ieguva zīmola lielo nieru režģa dizainu, tomēr tas bija visbriesmīgākais. Masīvie režģi ir piemēroti masīviem automobiļiem, piemēram, X7 un 7. sērijas modeļiem. Taču 4. sērija izskatās pēc slaida, izsmalcināta kupeja, tāpēc milzīga režģa uzlikšana priekšpusē izskatās… nepareizi. Tai ir vajadzīga mazāka, saprātīgāk izskatoša seja, un to pierāda šis jaunais renderis, kurā ir izmantots tāds pats režģa un lukturu dizains kā nesen modernizētajam 3. sērijas modelim. (Mums nepieder renderis, bet jūs to varat apskatīt šeit).
Šis renderējums ir vienkāršs: paņem 4. sērijas BMW, nogriež tam degunu un aizstāj to ar jaunā 3. sērijas LCI. Redzot šo attēlu, tas ir tik vizuāli saprotams, ka būs milzīga vilšanās, ja BMW to neizdarīs 4. sērijas LCI.
Viens no iemesliem, kāpēc tas ir tik jēgpilni, ir tas, ka 3. sērijas LCI jaunie priekšējie lukturi jau ir ļoti līdzīgi 4. sērijas lukturiem. Tāpēc šis renderis patiešām vizuāli maina tikai režģi, un jaunā 3. sērijas LCI režģis ir ass un saprātīga izmēra, kas neticami labi sader ar 4. sērijas priekšpusi. Šis renderis 4er piešķir arī jaunās 3. sērijas priekšējo bamperi un gaisa ieplūdes atveres, kas izskatās labi, taču BMW varētu tos mainīt, lai abus automobiļus atšķirtu.
Vienīgais mīnuss, kas man prātā nāk, ja 4. sērijas modelim piešķirtu 3. sērijas LCI priekšpusi, ir tas, ka tas neizskatās ļoti līdzīgs 8. sērijas modelim, un BMW vēlas izvairīties no viena un tā paša-dažāda-dažāda garuma dizaina valodas. Tomēr 8. sērija ir krāšņs automobilis, un, ņemot vērā, ka tik daudzi mūsdienu BMW izskatās, teiksim, ne pārāk krāšņi, manuprāt, ir pilnīgi pareizi, ka 4. sērija izskatās kā 8. sērija.
4. sērijas kupeja – jābūt 3. sērijas priekšdaļai (skatīt iepriekš)
Es esmu idiots, un man nevajadzētu būt par kaut ko atbildīgam. Tomēr, ja es būtu BMW vadītājs, es gādātu par to, lai jaunā 4. sērijas LCI izskatītos tāpat kā 3. sērijas LCI, jo tā izskatās velnišķīgi labi.