Jaunākās baumas liecina, ka pašreizējās paaudzes BMW 3. un 4. sērijas modeļu ražošana beigsies tikai 2027. gadā, tādējādi abu automobiļu ražošanas cikls pārsniegs ierastos 7 gadus. Tomēr šīs baumas nav nekāds pārsteigums, ņemot vērā, ka 2025. gadā BMW mainīs stratēģiju. Tajā gadā parādīsies Neue Klasse, kas ietvers virkni pirmo elektrisko modeļu. Šīs baumas nāk no iekšējās informācijas avota ar labu pieredzi, taču, kā vienmēr, ir nepieciešams papildināt kontekstu.
Pirmkārt, avoti apgalvo, ka nākamās 3. sērijas stratēģija vēl nav izstrādāta. BMW apsver, vai ar jauno 3. sēriju izvēlēties pilnībā elektrisku versiju, vai arī piedāvāt kombināciju no modeļiem ar iekšdedzes dzinēju un pilnībā elektriskajiem automobiļiem. Patiesībā tāda pati modeļu stratēģija, visticamāk, ir plānota arī nākamās paaudzes BMW X3 SAV. Krosovers ir nedaudz iestrēdzis vidusciklā.
BMW iX3
Pašreizējais X3 tiek izstrādāts aptuveni gadu pirms 3. sērijas G20 modeļa, tāpēc, visticamāk, BMW nebija citas izvēles, kā vien sākt arī jaunā X3 izstrādi uz esošās CLAR Gxx platformas. Taču tajā pašā laikā bavāri, visticamāk, paralēli konstruēs arī pilnībā elektrisku krosoveru (NA5), kura pamatā būs Neue Klasse arhitektūra. Protams, ar nākamo 3. sērijas modeli viss ir nedaudz savādāk. Pavisam drīz BMW ir jāizlemj, vai viņi pilnībā īstenos savus 3. sērijas elektrifikācijas plānus, vai arī turpinās piedāvāt alternatīvu tirgiem, kas elektromobilitātes jomā ir atpalikuši.
Mēs uzskatām, ka, pagarinot G20/G21 3. sērijas sedana/touring modeļu ražošanu līdz 2027. gada vidum un beigām, BMW iegūs nedaudz laika, lai gan viens ir skaidrs: Jaunā 3. sērijas elektriskā versija tiks ražota uz Neue Klasse arhitektūras bāzes un varētu tikt ražota ar NA0 kodu. Tajā pašā laikā, ja tiks izstrādāta jauna 3. sērija ar iekšdedzes dzinēju, tā turpinās izmantot CLAR platformu un piedāvās plašu dzinēju klāstu.
Līdz tam laikam 3. sērijas G20/G21 modeļiem tiks piedāvāti vairāki atjauninājumi, daži no tiem, kā tiek ziņots, tiks atjaunoti līdz pat 2024. gadam. Tomēr šis ir svarīgs lēmums BMW zīmola nākotnei, un tas noteikti nav viegls.
[Sākotnējā baumas ynguldyn par Bimmer Post]