BMW i5 eDrive40 un BMW i5 M50, iespējams, plānoti 2023. gadā

2023. gada BMW 5. sērijas G60/G61 paaudzes modeļu ražošana sāksies 2023. gada jūlijā. Vispirms tiks piedāvāts sedans, bet gadu vēlāk – Touring modeļi. Kā gaidīts, jaunā 5. sērija lielā mērā balstīsies uz elektrificētiem modeļiem. BMW ieviesīs virkni BEV pilnībā elektrisku variantu kopā ar visplašāko plug-in hibrīddzinēju klāstu. Tā kā G60 5. sērijas 5. modelis ir būvēts uz tās pašas elastīgās platformas kā 4. sērijas / i4 modeļi, arī tajā būs līdzīga elektrisku modeļu klāsts.

Sākotnēji plānoti trīs varianti

2023 BMW i5 00 830x467

Foto: www.instagram.com/joelre98

Saskaņā ar avotiem BMW sākotnēji laidīs klajā šādus 5. sērijas BEV modeļus: BMW i5 eDrive40, BMW i5 xDrive40 un BMW i5 M50. Kā jau pamanījāt, BMW saglabā nosaukumu konvenciju no i4 modeļa, un tiem būs tas pats piedziņas agregāts un akumulatoru paketes. BMW i5 izmanto BMW 5. paaudzes eDrive. Modeļa i4 eDrive40 gadījumā tas ir 250 kW elektriskais sinhronais motors, tāpēc mēs sagaidām līdzīgu jaudu arī i5 eDrive40.

Sākumlīmeņa 4. sērijas Gran Coupe elektriskajam modelim nav xDrive, taču avoti ziņo, ka BMW i5 patiešām tiks piedāvāts kā i5 xDrive40 ar diviem motoriem, kas sadalīti pa abām asīm. Tāpēc BMW i5 xDrive40 varētu būt lielāka jauda nekā bāzes modelim. BMW i5 M50 gandrīz noteikti būs divi elektromotori ar kopējo sistēmas jaudu virs 400 kW. Tomēr, neskaitot elektrisko spēka piedziņu, BMW i5, visticamāk, būs 5. sērijas parasts modelis.

Paredzams, ka ar līdzstrāvas ātrās uzlādes funkciju BMW i5 varēs uzlādēt ar jaudu līdz 200 kW, un tikai 10 minūtes uzlādes ar šādu ātrumu nodrošinās 90 jūdžu garu braucienu. Izmantojot 2. līmeņa sienas kārbu ar maiņstrāvas padevi un 11 kW uzlādes ātrumu, BMW i5 akumulatoru no pilnībā izlādēta stāvokļa līdz 100 % uzlādēs mazāk nekā astoņu stundu laikā. Protams, šie skaitļi var mainīties, ja BMW i5 uzstādīs lielāku akumulatoru komplektu.

2024 bmw i5 touring 00 830x553

Rendering by motor.es

Arī elektriskais diapazons, visticamāk, būs 4. sērijas elektriskā modeļa diapazonā. Tādā gadījumā mēs sagaidām, ka sākumlīmeņa BMW i5 nobrauks vismaz 300 jūdzes. BMW i5 M50, visticamāk, būs mazāks elektriskais diapazons, jo tam ir lielāka jauda. Taču par to vēl ir pāragri spekulēt, nezinot, kāds būs faktiskais i5 akumulatoru komplekts.

Kā ziņo avoti, bavāri ir patiesi ieinteresēti laist tirgū BMW i5 Touring. Protams, pilnībā elektriskajam i5 Touring būtu līdzīga elektriskajam sedanam pieejamā piedziņa. Mums nav konkrētu modeļu nosaukumu vai specifikāciju, taču mēs liktu likmes uz vismaz vienu i5 Touring ar pilnpiedziņu.

[Topa attēls: instagram.com/germanysfinest43]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru