BMW i5 pirmizrāde sāksies 2022. gadā, i3 sedans apstiprināts jau šogad

BMW Group 2021. gada pārskats ir dāvana, kas nemitīgi tiek dāvināta. Pēc tam, kad uzzinājām, ka i7 un iX1 ieradīsies 2022. gadā, mēs esam ieskenējuši garo PDF dokumentu, lai iegūtu papildu informāciju. Šogad autobūves konglomerāts palielinās savu elektromobiļu ražošanu, uzsākot divu papildu modeļu ražošanu. Viens no tiem ir balstīts uz 3. sērijas sedana bāzes, bet otrs – uz lielāka 5. sērijas sedana bāzes, tādējādi kopējais modeļu skaits sasniegs 15 modeļus.

Pirmais no tiem tiks sākts sērijveidā ražot Ķīnā, balstoties uz vietējā tirgū ražoto 3. sērijas sedanu ar garu garenbāzi. Lai gan BMW to oficiāli nav pieminējis, mums ir zināms, ka pēc tam, kad jūlijā tiks pārtraukta tāda paša nosaukuma hečbeka ražošana, šis modelis nesīs i3 zīmi. Tiek uzskatīts, ka i3 Sedan, kas ražots kopuzņēmumā ar Brilliance, ir aprīkots ar 70,27 kWh akumulatoru. Tam vajadzētu pietikt ar sulu, lai nobrauktu 327 jūdzes (526 kilometrus), bet pēc Ķīnas optimistiskā NEDC cikla.

Tehniski i3 Sedans būs balstīts uz pārveidoto 3. sērijas Sedanu, kam vajadzētu būt aprīkotam ar iDrive 8 sistēmu. Paredzams, ka ražošana sāksies vēl šomēnes, taču BMW neplāno šo automobili pārdot citur. Attiecīgajam modelim tiks dots nosaukums “i3 eDrive 35 L”, kas nozīmē, ka tas būs aizmugurējo riteņu piedziņas automobilis ar garo riteņu bāzi.

02 BMW i5 3 830x830

i5 varētu debitēt trīs versijās, tostarp M50 versijā

Attiecībā uz i5 – lielāks elektrovietotais automobilis tiks sākts pirmsizlaides posmā 2022. gadā, bet pārdošanā nonāks nākamā gada beigās. BMW pagaidām neizpauž informāciju, taču mēs zinām, ka tas tiks veidots uz nākamās paaudzes 5. sērijas sedana bāzes. Abas versijas jau ir pamanītas testēšanas laikā, un tām nebūs lielizmēra režģa. Pamatojoties uz mūsu avotiem, sērijveida sērijveida sēžamā automobiļa ražošana sāksies 2023. gada jūlijā. Interesanti, ka aptuveni gadu vēlāk tiks piedāvāts arī universālis.

Pirmās versijas varētu saukties eDrive40, xDrive40 un i5 M50, un tās visas piedāvās līdz pat 200 kW ātru uzlādi. Runājot par nobraukumu, tam vajadzētu būt tādam pašam kā i4 modelim, tātad vismaz 300 jūdžu rādītājs šķiet ļoti ticams. Protams, M50 upurēs daļu efektivitātes papildu veiktspējas dēļ. i5 Touring ir īpaši interesants, jo Audi strādā arī pie A6 Avant E-Tron.

Avots: BMW Group

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru