Nākamais BMW 5. sērijas BMW varētu būt M560e hibrīds ar 565 zirgspēkiem

Līdz ar 3. sērijas LCI un nākamās paaudzes 7. sērijas atklāšanu mēs pakāpeniski pievēršamies BMW globālā sedanu piedāvājuma vidējam bērnam. Jaunā 5. sērija ar kodētu nosaukumu G60 tiks izlaista nākamgad, kad tajā parādīsies elektriskais i5, kas pievienosies tikai Ķīnā pieejamajam i3 sedanam un globāli pieejamajam i7. Tiek plānots arī i5 Touring, kā arī bezizmešu M Performance modelis ar nosaukumu M50.

Interesanti, ka BMW iekšējās informācijas sniedzējs ynguldyn no Bimmer Post foruma ir dzirdējis no avotiem, kas ir tuvu šim jautājumam, ka būs vēl viena M Performance versija, pazīstama kā M560e. Tā esot apvienos turbokompresoru piepildāmo B58 sešcilindru dzinēju ar elektromotoru, un tās kopējā jauda būs 565 zirgspēki. Tas nebūtu pirmais M Lite modelis ar PHEV konfigurāciju, jo bavārijas zīmols jau ir laidis klajā M760e un M750e modeļus uz jaunā G70 bāzes.

2023 bmw 5 series g60 02 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Paredzams, ka modernizētā 5. sērijas sedana ražošana sāksies 2023. gada jūlijā, bet no montāžas līnijas tas tiks izlaists 2030. gada jūnijā. Tiek uzskatīts, ka BMW strādā pie 550ex hibrīda modeļa ar 480 ZS, kas tiks ievietots zem iepriekš minētā M560e. Vēl viens hibrīddzinējs – 530e – arī būs paplašinātas modeļu līnijas loceklis. Citur ir plānoti tradicionālie 530i un 540i atvasinājumi, un Eiropas tirgum būtu jāparādās arī pāris dīzeļdzinējiem.

Protams, M5 (ar Touring versiju) būs jaudīgākais no visiem, jo tiks pielāgots XM spēka agregāts ar S68 un elektromotoru, kas būs vismaz 650 ZS, kā tas ir sākumlīmeņa SUV. Īpašais M automobilis 2023. gadā tiks papildināts ar aptuveni 750 zirgspēkiem, lai atbilstu konceptauto XM. Tomēr nav skaidrs, vai arī plug-in hibrīda M5 mantos jaudīgāku konfigurāciju.

BMW iekšējās informācijas sniedzējs apgalvo, ka jaunajā 5. sērijas automašīnas salonā tiks izmantots daudz bagātīgāks metāla un stikla materiāls. Ārpusē Iconic Glow pārtaps par pilnīgu paketi, savukārt i5 M60 iegūs 21 collas riteņu diskus. Šis elektriskais M Performance modelis esot pieejams ar standarta adaptīvo balstiekārtu un “vēl labāku iestatījumu” kā papildaprīkojumu.

Tā kā sedana ražošana sāksies aptuveni pēc gada, apmetnis tiks noņemts 2023. gada pirmajos mēnešos. Kombi sekos līdzi, un tā SOP sāksies 2024. gada martā un beigsies 2031. gada februārī.

Avots: Bimmer Post

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru