2011 ALPINA B7 ar ūdens bojājumiem un 243 kļūdu kodiem nav tik slikti

Nekas nav dārgāks par lētu luksusa automašīnu, jo, lai gan jūs gūstat labumu no amortizācijas, augstas klases transportlīdzekļa uzturēšana maksā diezgan dārgi. Šis 2011. gada ALPINA B7 ir nodzīvojis trauksmainu dzīvi, jo mums ir darīšana ar atņemtu automašīnu, kas gadiem ilgi ir bijusi atstāta novārtā. Atcerieties, mēs nerunājam tikai par trūkstošo aizmugurējo stiklu, izbalējušajiem lukturiem vai skrāpējumiem uz virsbūves.

Sliktā tehniskā apkopē un ar plīsušu riepu, super sedanam bagāžniekā būtībā ir akvārijs. Jā, akumulators būtībā peld uz ūdens. Lielāku satraukumu rada V8, jo, lai gan automašīna bija norādīta tehniskā kārtībā, tas tā nebija. Jaunais īpašnieks, kurš to iegādājās no dīlera izsolē Detroitā, nosūtīja automašīnu uz LegitStreetCars, lai to rūpīgi pārbaudītu. Viņam par pārsteigumu, N63 galu galā nebija zaudēts.

ALPINA B7 wallpapers 9 750x500

Ne faktiskais automobilis

Bija paredzēts, ka 4,4 litru 4,4 litru motora ar divām turbīnām un 500 zirgspēkiem servisā nonāks jau 2019. gada jūnijā. Var viegli sadzirdēt, ka motors nepareizi aizdedzina, taču tā ir tikai viena no daudzajām B7 problēmām. Ātra pārbaude, izmantojot OBD skeneri, atklāja ne mazāk kā 243 problēmas. Mēģinājums tos dzēst, izmantojot skenerim paredzēto lietotni, atrisināja nepareizas aizdedzes problēmu, taču tikai uz laiku.

Tas prasīja vairāk nekā tikai programmatūras pārbaudi, bet arī neko pārāk dārgu. Svaigas gāzes pievienošana un ISO-HEET ūdens attīrītājs paveica savu darbu, un V8 tagad darbojas nevainojami. Tas novērsa tikai daļu problēmu, jo ALPINA B7 joprojām ir daudz citu problēmu. Izmantojot OBD skeneri, problēmu skaits atkal samazinājās līdz “tikai” 94, tostarp bojāta ABS.

Šo ALPINA B7 ir vērts saglabāt

ALPINA B7 wallpapers 6 750x480

Ne faktiskais automobilis

Saskaņā ar LegitStreetCars datiem aparatūras problēmu novēršana, tostarp ABS moduļa nomaiņa, izmaksā aptuveni 3800 USD. Pie rēķina vēl jāpieskaita 400 ASV dolāru par aizmugurējā stikla ielikšanu, kā arī jauna aizmugurējā riepa un krāsojuma atjaunošana. Viņi mēģināja padarīt skrāpējumus uz motora pārsega mazāk pamanāmus, taču bez rezultāta. Izskatās, ka ALPINA B7 ir ticis bojāts, jo daži virsbūves paneļi, šķiet, ir uzlauzti ar atslēgām.

Galu galā, veicot jaunu pārbaudi ar skeneri, tika konstatētas tikai 18 automašīnas problēmas, kas ir par 225 mazāk nekā sākotnējā analīzē. Ja ABS modulis nebūtu bijis bojāts, automašīnā nebūtu bijušas brīdinājuma lampiņas. Automašīnas pulkstenī ir 102 588 jūdzes, un to var atjaunot līdz agrākajai krāšņai, nesagraujot banku. Cerams, ka tam priekšā vēl ir ilgs mūžs.

Avots: LegitStreetCars / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru