2023. gada BMW 7. sērijas un i7 modeļi ir nupat atklāti, un ekskluzīvā intervijā BMW dizaina vadītājs Domagojs Dukecs skaidro jaunā BMW 7. sērijas dizainu. Šajā video mēs aplūkojam gan ar benzīna dzinēju darbināmo BMW 7. sērijas modeli, gan arī BMW i7 elektrisko sedanu. Protams, starp daudzajām dizaina tēmām Dukecs stāsta par jaunā BMW 7. sērijas ledvīšu režģi un dalītajiem priekšējiem lukturiem, vienkāršoto aizmuguri un tīrāku sānskatu. Tālāk mēs ielēcam BMW i7 iekšpusē, lai iepazītos ar jauno teātra ekrānu, mijiedarbības joslu, iDrive 8 un daudz ko citu.
Septītās paaudzes automobilis ir pagarināts par 130 milimetriem līdz 5391 mm, bet riteņu bāze pagarināta par 5 mm līdz iespaidīgajiem 3215 mm. Tas ir arī par 48 mm platāks (1 950 mm) un par 51 mm augstāks (1 544 mm), kas nodrošina ievērojami lielāku telpu virs galvas. Ir vērts pieminēt, ka riteņu riteņu riteņu pēdas ir platākas par 47 mm priekšpusē (līdz 1665 mm) un par 4 mm aizmugurē (līdz 1650 mm).
BMW 760i un i7 60
Divi Ņujorkā prezentētie modeļi ir BMW 760i xDrive un BMW i7 xDrive60. Pēdējo no tiem darbina divi elektromotori, kuru ražošanā nav izmantoti retzemju materiāli. Maksimālā jauda ir 536 zirgspēki un 549 ZS griezes moments, kas nodrošina tādu pašu jaudu kā BMW 760i. Saskaņā ar BMW sniegto informāciju no 0 līdz 100 mph tas notiek 4,5 sekundēs, un i7 maksimālais ātrums ir 149 mph.
Šie divi elektromotori, kas nodrošina visu riteņu piedziņu ar griezes momenta vektoru, saņem enerģiju no 101,7 kWh (izmantojamā) akumulatora, kas, kā tiek apgalvots, spēj nobraukt līdz 300 jūdzēm. Šis nobraukuma rādītājs ir BMW aprēķināts, pamatojoties uz EPA testēšanas procedūrām.
BMW 760i xDrive ar lielāku 4,4 litru V8 ģenerē 536 ZS un 750 Nm (553 ZS). Tam nepieciešamas tikai 4,2 sekundes, lai no vietas sasniegtu 62 mph (100 km/h), un tam ir tāds pats elektroniskais maksimālā ātruma ierobežotājs, kas ir ieprogrammēts, lai iedarbotos pie 155 mph (250 km/h).
Apskatīsim mūsu ekskluzīvo video un neaizmirstiet abonēt mūsu Youtube kanālu!