BMW 7. sērijas G70 ar aizmugures piedziņu Eiropā būs pieejams 2023. gadā

Kad BMW šī mēneša sākumā iepazīstināja ar 7. sērijas G70 modeli, visām Eiropā piedāvātajām versijām tika piešķirts xDrive apzīmējums. Tas nenozīmē, ka septītās paaudzes modelis būs tikai ar AWD. Atgādinām, ka 735i un 740i, ko pārdod ārpus Vecā kontinenta, jauda tiks novirzīta uz aizmugurējiem riteņiem. Bimmer Today apgalvo, ka Bavārijas flagmanis tomēr saņems RWD atvasinājumu Eiropas zemē, bet ne ātrāk kā 2023. gadā.

740d xDrive pārtrauks sūtīt jaudu uz priekšējiem riteņiem 740d ar mild-hibrīda tehnoloģiju, tāpat kā visi ICE. Straight-six 3,0 litru dzinēja jauda ir 295 zirgspēki (220 kilovati) un pietiekams 479 ZS (650 Nm). Pateicoties 48 V sistēmai, jauda īslaicīgi palielinās līdz 494 ZS (670 Nm).

Ar xDrive aprīkots 740d no vietas līdz 62 mph (100 km/h) paātrinās 6,3 sekundēs. Līdz ar to sagaidāms, ka tā RWD ekvivalents brauks aptuveni 6,5 sekundēs. Runājot par efektivitāti, dīzeļdegvielas luksobaržai ar visām kājām ir tikai 5,9 l/100 km kombinētais degvielas patēriņš ar atbilstošu CO2 izmešu daudzumu 157 g/km. Tā kā aizmugurējo riteņu piedziņa ir vieglāka, tai vajadzētu būt vēl taupīgākai.

7. sērijas G70 modelim varētu pievienoties RWD i7

bmw i7 xdrive60 24 830x553

Bimmer Today turpina pieminēt, ka Eiropā varētu būt otrs RWD 7er. Mūsu vācu kolēģi uzskata, ka i7 xDrive60 un M70 pievienosies jauna bāzes versija ar vienu elektromotoru. Tās nosaukums varētu būt sDrive40, un tās jauda varētu būt aptuveni 340 ZS. BMW ir paziņojis, ka jaunais i7 ar diviem motoriem var nobraukt līdz pat 625 kilometriem (388 jūdzes) pēc WLTP.

Loģika liek domāt, ka potenciālais divu riteņu piedziņas variants ar vienu motoru varētu veikt vēl lielākus attālumus, pirms iztukšotu akumulatora jauda. Vēl nav zināms, vai tas spēs sasniegt Mercedes EQS 450 ar tā iespaidīgo WLTP nobraukumu – 784 kilometri (487 jūdzes).

2023. gadā tiks laists klajā arī pilnībā elektriskais i7 M70 xDrive, kā arī divi plug-in hibrīddzinēji – 750e un M760e. Arī PHEV būs pilnpiedziņa, un pēdējais būs pirmais M Performance plug-in hibrīda modelis.

Avots: Bimmer Today

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru