Foto salīdzinājums: BMW i7 un Mercedes-Benz EQS

BMW i7 ir viegli salīdzināt ar Tesla Model S, jo tas ir slavenākais elektriskais luksusa sedans. Tomēr vairums Tesla Model S pircēju neplāno izvēlēties i7. Tā vietā BMW i7 dabiskākais konkurents būs Mercedes-Benz EQS.

Pirmkārt, Mercedes-Benz ir BMW galvenais konkurents, kas pats par sevi padara EQS par i7 tuvāko konkurentu. Tomēr tie abi piedāvā arī vienādu luksusa līmeni, kas ir daudz augstāks par Model S piedāvājumu. Ņemot vērā iepriekš teikto, tagad, kad BMW i7 beidzot ir klāt, aplūkosim, kā abi modeļi ir salīdzināmi.

Front-End

BMW i7 vs Mercedes Benz EQS 1 of 5 830x830

Priekšpusē abas automašīnas nevarētu būt atšķirīgākas. BMW i7 ir liels, drosmīgs un bezkaunīgs, ar masīviem, iespaidīgiem nieru režģiem, spožiem dalītiem priekšējiem lukturiem un LED aizmugures apgaismojuma režģa apdari. Savukārt Mercedes-Benz EQS Sedan ir daudz tradicionālāks, vismaz attiecībā uz elektromobiļiem. Tā režģis, lai gan patiesībā tas nav režģis, ir tradicionālākas formas, un tā priekšējie lukturi izskatās kā lukturi. Godīgi sakot, man patīk EQS seja, taču tā ir arī diezgan garlaicīga, tāpēc es, iespējams, izvēlētos Bimmeri.

Profila skats

No profila BMW i7 to noteikti pārspēj. Lai gan i7 nav gluži supermodele, EQS ir izkusušas želejas pupiņas siluets. BMW i7 vairāk atgādina tradicionālu BMW sedanu ar trīs kastu formu, augstu jumta līniju un Hofmeistera līkumu. Tas varbūt neizklausās seksīgi, bet tas ir izskatīgs un izsmalcināts, kamēr EQS izskatās vienkārši blāvs.

BMW i7 vs Mercedes Benz EQS 3 of 5 830x830

Aizmugurējā daļa

Man šķiet, ka aizmugurē EQS izskatās nedaudz labāk. Tā aizmugurējā gaismu josla ir vizuāli interesantāka nekā parastie 7. sērijas lukturi i7, un tas, kā tās aizmugurējie pakaļējie šķēlumi izplešas aiz statņiem, piešķir tai reālu klātbūtni. BMW i7 no aizmugures ir tik nepievilcīgs, ka tas patiesībā ir garlaicīgi. Tajā nav nekā slikta, taču arī nekas īpaši interesants.

Tomēr to ārējais izskats atpaliek no interjera. Tikai paskatieties uz tiem. Abu automobiļu kabīnes izskatās vienkārši pasakaini, tās ir piepildītas ar zinātniskās fantastikas tehniku, pietiekamu apkārtējo apgaismojumu, lai apkaunotu Vācijas naktsklubu, un vienkārši absurda līmeņa greznību.

Interjera dizains

No priekšējā pasažieru salona EQS Hyperscreen izskatās daudz iespaidīgāk nekā BMW iDrive 8 (esmu dzirdējis, ka Hyperscreen lietošana var būt kaitinoša, bet es to nekad neesmu lietojis, tāpēc nevaru salīdzināt to lietojamību, tikai izskatu). Lai gan, aizņemot visu šo nekustamo īpašumu ar milzīgu ekrānu, tas šķiet mazliet mazāk premium klases. Savukārt i7, šķiet, ir jauks vecās skolas greznības un futūristisko tehnoloģiju apvienojums. Tas, kā BMW aizstāja tradicionālo paneļa un durvju paneļa apdari ar kristāla efekta gaismas joslu, ir glīta ideja, un tā lieliski saskan ar dabīgā koka apdari augstāk uz paneļa.

Aizmugurējā sēdeklī BMW i7 – un es nevaru noticēt, ka to saku par 7. sērijas/S-klases salīdzinājumu – pārspēj EQS. Lai cik jauki būtu EQS aizmugurē, tas nav pat tuvu tik aizraujošs kā i7 aizmugurējā sēdeklī. Ne tikai abiem i7 aizmugurējo sēdekļu pasažieriem ir savi mazie ekrāni, kas iebūvēti durvju paneļos, lai kontrolētu visu, sākot ar apkārtējo apgaismojumu un beidzot ar klimatu, bet ir pieejams arī papildu 8k kinozāles ekrāns, kas nolaižams uz leju. Tas ir tik pārlieku grezns un iespaidīgs, ka varētu domāt, ka tas ir S-klases auto aizmugurē…

Esmu veicis tūkstošiem 7. sērijas un S-klases foto salīdzinājumu, un S-klase ir uzvarējusi visos salīdzinājumos. Līdz šodienai. BMW i7 ir ne tikai vizuāli interesantāks, bet tam ir arī labāks interjers. Lūk, es to teicu.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru