2000 BMW Z8 nonāk izsoļu blokā “Cars and Bids Auction Block

Bez šaubām, viens no visu laiku skaistākajiem Bimmeriem bija un joprojām ir BMW Z8. Henrika Fiskera radītais rodsters bija absolūta meistarklase retro dizainā, aizgūstot dizaina idejas un elementus no 50. gadu rodsteriem, jo īpaši no elpu aizraujošā BMW 507. Un tomēr, lai gan ir tik acīmredzami, ka Fiskers vēlējās, lai Z8 būtu mīlestības vēstule šiem klasiskajiem sporta automobiļiem, tas tajā laikā izskatījās arī mūsdienīgs. Tas patiešām bija īpašs.

Šī īpašā īpašība, kā arī tā retums ir strauji paaugstinājuši tā vērtību, kas nozīmē, ka, ja vēlaties skaistu Z8, jums būs jāšķiras no tikpat lielas naudas summas kā vidējai mājai Amerikā. Šī konkrētā 2000. gada BMW Z8, kas tiek pārdots Cars and Bids, cena jau pārsniedz sešciparu skaitli, un akcijai vēl atlikušas trīs dienas. ‘

Nav grūti saprast, cik ļoti iekārojams ir Z8. Vispirms, tikai paskatieties uz to, tas ir elpu aizraujošs. Tas ir elegants, bet sportisks, izsmalcināts, bet muskuļots, un tajā ir jūtama skaidra iedvesma no klasiskā 507 modeļa. Arī Z8 salons ir mīlīgs retro dizaina paraugs ar stūres rata plānajiem metāla spieķiem, centrā novietoto metāla mērinstrumentu korpusu, kas ir noliekts pret autovadītāju, un vecmodīga izskata pulksteņa ciparnīcām.

BMW Z8 Red images 20 830x553

Zem motora pārsega atrodas 4,9 litru V8 motors ar dabisko izplūdes gāzi, tāds pats, kāds tiek izmantots E39 BMW M5, kas nodrošina 394 ZS un 369 ZS griezes momentu. Šis motors ir savienots ar sešu pakāpju manuālo transmisiju un darbina tikai aizmugurējos riteņus. Tas viss ir BMW ar krītošu virsbūvi un krāšņu izskatu. Kā jūs to varētu negribēt?

Arī šis konkrētais automobilis ir lieliskā stāvoklī – nobrauktas tikai 12 100 jūdzes, tāpēc tas ir ļoti svaigs, kas vēl vairāk paaugstina cenu. Neesmu pārliecināts, cik daudz vairāk cilvēkiem vajadzētu tērēt pat par tādu Z8 ar ļoti mazu nobraukumu kā šis, bet esmu pārliecināts, ka neatkarīgi no tā, kāds būs galīgais skaitlis, tas būs lielāks, nekā es uzskatu par saprātīgu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru