2023. gada BMW iX1 paredzamais nobraukums pēc WLTP aprēķiniem būs 438 kilometri

Tas bija ātri. Tikai dažas dienas pēc tam, kad BMW savā ikgadējā mediju konferencē bija izziņojis iX1, BMW ir ievietojis šo elektromobili Vācijas vietnē. Tam veltītajā lapā ir iekļautas dažas nianses, piemēram, augšējais tīzeru attēls un jau zināmais krosovera kodizdēls – U11. Līdz šim svarīgākā informācija ir maksimālais WLTP diapazons, kas ir no 413 līdz 438 kilometriem (257 līdz 272 jūdzes).

Paturiet prātā, ka tie nav galīgie skaitļi, jo BMW norāda, ka tās ir prognozētās vērtības, pamatojoties uz transportlīdzekļa pašreizējo izstrādes statusu. Tomēr, neskatoties uz to, mēs iegūstam aptuvenu aplēsi par to, cik lielu attālumu iX1 varēs nobraukt, pirms beigsies tā jauda. Tāpat kā ikviena cita elektriskā transportlīdzekļa gadījumā, arī nobraukums būs atkarīgs no vairākiem faktoriem.

BMW iX1 teaser 830x467

Galvenais no tiem būs riteņu izmērs, jo lielāks komplekts negatīvi ietekmēs efektivitāti. Turklāt nozīme ir arī aprīkojuma apjomam, jo pilnībā piekrauts automobilis sver vairāk, tādējādi samazinot tā diapazonu. Tā kā BMW lēš, ka iX1 enerģijas patēriņš būs 17,3-18,4 kWh WLTP, varam atskaitīt akumulatora izmēru.

Netieši atklāts 2023. gada BMW iX1 akumulatora izmērs

Ņemot vērā arī plānoto nobraukumu, elektriskajam kompaktajam krosoverim vajadzētu būt akumulatoram ar neto ietilpību aptuveni 70 kWh. Kā gaidāms, šis akumulators ir nedaudz mazāks nekā iX3, kura izmantojamā ietilpība ir 73,83 kWh. Modelim iX xDrive40 ir akumulators ar neto ietilpību 71 kWh, savukārt augstākajiem modeļiem ir 105 kWh akumulators.

Kā paziņots šonedēļ, 2023. gada BMW X1 pirmizrādi piedzīvos gada beigās. Tas tiks ražots Leipcigā, Vācijā, kopā ar mehāniski radniecīgo MINI Countryman. Pēdējam būs pieejams arī EV variants, un tam vajadzētu būt līdzīgām tehniskajām specifikācijām.

Nobeigumā jāatzīmē, ka arī BMW Deutschland tīmekļa vietnē ir i7 veltīta īpaša lapa. Pilnizmēra elektriskā sedana pirmizrāde notiks 20. aprīlī līdzās 7. sērijas modelim ar parasto dzinēju.

Avots: BMW

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru