2024. gada Rolls-Royce Spectre būs 7 kilometrus (4,3 jūdzes) kabeļu

Automašīnas jau pirms daudziem laikiem pārstāja būt tikai transporta līdzeklis, jo tehnoloģiju attīstība tās ir padarījusi par pārvietojamiem datoriem. Papildu komforta, drošības un veiktspējas uzlabojumu slāņi ir krasi mainījuši iepakojumu. Līdz ar to automobiļu ražotāji ir iespieduši vairāk kabeļu nekā jebkad agrāk. Piemēram, Rolls-Royce ir paziņojis, ka Spectre būs septiņi kilometri (4,34 jūdzes) vadu instalācijas.

Lai šos skaitļus aplūkotu perspektīvā, pašreizējiem Rolls-Royces ir divi kilometri (1,2 jūdzes) kabeļu, bet Spectre būs nepieciešams daudz vairāk savienojumu nekā degmaisījumu RR. Phantom Coupe garīgais pēctecis ir skaitļu maisījums: 141 200 sūtītāja un uztvērēja attiecību, 1000 funkciju un vairāk nekā 25 000 apakšfunkciju. Salīdzinājumam: Phantom flagmanim ir “tikai” 51 000 sūtītāja-saņēmēja attiecību, 456 funkcijas un 647 apakšfunkcijas.

Rolls Royce Spectre 12 of 15 830x554

Salīdzinot ar esošo Goodwood modeli, EV būs vairāk nekā 25 reizes vairāk algoritmu. Atšķirīgs stāsts ir attiecībā uz sastāvdaļām, jo, zaudējot V12, samazināsies detaļu skaits. RR ir atklāti noklusējis informāciju par aparatūru, izņemot to, ka tā atradīsies uz tās pašas Arhitektūras luksusa kā esošie modeļi.

Tiek uzskatīts, ka Spectre, kas brauc uz papildu 23 collu riteņu diskiem, izmantos BMW iX M60 divdzinēju konfigurācijas adaptāciju. Bavārijas veiktspējas SUV ir 610 zirgspēku jauda un kolosāls 811 ZS (1100 Nm) griezes moments. Ņemot vērā tā lielumu un svaru, Rolls-Royce pirmajam elektriskajam automobilim noteikti būs nepieciešama jaudīga piedziņa.

Spectre pavērs ceļu Rolls-Royce plānam līdz 2030. gadam atteikties no V12 dzinēja

Papildus iespaidīgajai skaitļošanas jaudai un jaudīgajiem motoriem Spectre vajadzētu būt arī jaudīgam akumulatoram. Jebkurš mazākais 300 jūdžu nobraukums būtu vilšanās, tāpēc iX xDrive50 / M60 105 kWh akumulatora ietilpība ir pamatots pieņēmums.

Rolls-Royce Spectre, kas nonāks tirgū 2023. gada nogalē, kļūs par zīmola virzītājspēku, lai līdz 2030. gadam pārietu tikai uz elektriskajiem automobiļiem. MINI sekos drīz tās pašas desmitgades sākumā, savukārt BMW nav noteicis beigu datumu attiecībā uz ICE. Turpmāk, runājot par BMW Group zīmoliem, būtu jāiekļauj arī ALPINA. Loģika liek domāt, ka Buhloja bāzētais uzņēmums lielā mērā sekos tam pašam ceļvedim kā tā mātesuzņēmums.

Avots: Rolls-Royce

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru