Fotogalerija: Izstādes Concours d’Elegance, Concorso Italiano un citas

BMWBLOG apmeklēja 2012. gada Concours d’Elegance Pebble Beach, un piecu dienu laikā mums bija iespēja apmeklēt vairākus autosporta pasākumus. Šeit ir apkopojums par 2012. gada krāšņo pasākumu, tostarp par ikonisko Concorso Italiano.

Montereja 2012 1. diena

Ceturtdien, 16. augustā, sākās 2012. gada Monterejas automobiļu nedēļas nogale, kas, iespējams, ir lielākais automobiļu pasākumu kopums pasaulē. Otrdien notika “Concours on the Avenue” – bezmaksas automobiļu izstāde Karmeles centrā, kas ir viens no reģiona centriem. Trešdien notika Jet Center ballīte, kurā parasti tiek demonstrēti daži superauto, klasiskie automobiļi, helikopteri un lidmašīnas.

PEBBLE CONCOURS 911 655x436

Mana nedēļas nogale sākās ceturtdien ar “Tour D’Elegance”. Tā ir izvēles parāde visiem Pebble Beach Concours d’Elegnace dalībniekiem, kuras mērķis ir parādīt automašīnas to elementā. Ekskursija var kalpot arī kā izšķirošais brauciens. Ja svētdienas Concours sacensībās divu automobiļu starpā ir vienāds punktu skaits, automobiļi, kas piedalās ekskursijā, iegūst ceturtdaļpunktu pārsvaru. Ekskursija ved automašīnas pa gleznainiem līkumainiem Karmelas ceļiem līdz Big Sur un atpakaļ. Atpakaļceļā automašīnas apstājas, lai uz īsu brīdi parādītu savus spēkratus Okeāna avēnijā, kas ir galvenā Karmeles centra iela. Katrs gads šķiet aizņemtāks par iepriekšējo.

Šogad automašīnas bija novietotas diezgan tuvu viena otrai, tādējādi apgrūtinot fotogrāfu iespējas tās iemūžināt un skatītāju iespējas tās aplūkot un pārvietoties. Tomēr tas joprojām ir diezgan interesants skats, redzot vairākus desmitus daudzmiljonu vērtu automašīnu, kas izvietotas alejā, lai visi varētu tās baudīt. Pēc apstāšanās automobiļi devās uz Pebble Beach, no kurienes tie startēja, lai līdz svētdienas rītam tiktu nomazgāti un glabāti atpakaļ savos transportieros. Šajā posmā atpakaļ uz Pebble es tos noķēru.

Šeit ir kadri, kuros redzams gandrīz katrs no tūres automobiļiem, kas brauc pa apkārtni starp Karmelas centru un ieeju Pebble Beach.

BMW Laser Scheinwerfer1

Montereja 2012 2. diena – 1. daļa

Šogad Monterejas automobiļu nedēļas nogales piektdienā notika trīs lielas izstādes: Autobāna leģendas, Pērtiķis un Concorso Italiano.

Autobāna leģendas ir vācu automobiļu izstāde, kas notiek Karmelas ielejā. Šogad izstāde notiek jau ceturto gadu, un tā ir pārgājusi no BMW automobiļu klāsta uz citu ievērojamu vācu marku automobiļu klāstu: Mercedes, Porsche un Audi.

The Quail, kas notiek Quail Meadows golfa laukumā, ir vairāk augstas klases saviesīga tikšanās, kurā piedalās tikai daži desmiti augstākās klases automašīnu. Šovā ir tikai dažas klases, katrā no tām ir tikai neliels skaits automobiļu, un to ieskauj skatuves, uz kurām tiek demonstrēti jaunākie automobiļi no tādiem uzņēmumiem kā Lamborghini, un daži pārdevēju stendi.

Itālijas konkurss

Concorso Italiano, kurā es piedalījos, iespējams, ir lielākā no visām trim izstādēm, tā ir automobiļu izstāde, kas godina itāļu automobiļus un kultūru. Concorso katru gadu tiek izstādīti simtiem itāļu automobiļu, motociklu un motociklu – no klasiskajiem Fiat 500 līdz Lamborghini Reventon.

Šogad Concorso bija Fiat un Bertone, bet es pievērsos superauto.

Pēc ierašanās es uzreiz devos uz Lamborghini. Pulksten 9:30 saule jau spīdēja pilnā sparā, tāpēc Lambos konfekšu krāsas metāliskā krāsa bija gandrīz žilbinoša. Pērļkrāsas krāsas ir krāsotas vairākos slāņos, tāpēc intensīvā saules gaisma palīdzēja pilnībā parādīt krāsu dziļumu.

Aptuveni Lamborghini rindas vidū es pamanīju Arancio Argos Aventador un steidzos uzreiz pie tā. Jo tuvāk es pietuvojos, jo vairāk Aventadorus ieraudzīju. Kopumā bija vismaz pieci! Šis automobilis patiešām ir brīnišķīgs ar visām savām sarežģītajām krokām un izliekumiem. Tas izskatās labi gandrīz jebkurā krāsu kombinācijā. Pat vienkārša melna krāsa izskatās labi uz šī automobiļa. Iespējams, mani uz to intriģē pretruna starp tā skandalozo veiktspēju un stilu un smalko, neuzbāzīgo melno krāsu. Neatkarīgi no tā Aventador ir lemts kļūt par klasiku.

Starp Aventadoriem bija arī daži Murcielago LP670-4 SV! Salīdzinot ar Aventador, šis automobilis sāk izskatīties nedaudz mīksts un novecojis. Tomēr, salīdzinot ar jebko citu, šis automobilis izskatās kā absolūts ierocis. Zemā un platā stāja un oglekļa elementi liek tam izskatīties gatavam apēst visu, kas nostāsies tā ceļā.

Turpinot lejup pa kalnu, es ieraudzīju Pagani telti ar jauno sarkano un oglekļa Huayra, kas bija novietota priekšā. Šo automašīnu visu dienu ieskauj cilvēku pūlis; neviena cita automašīna nesaņēma tik lielu uzmanību. Durvis bija atvērtas un motora pārsegs pacelts, lai parādītu juvelierizstrādājumiem līdzīgo salona un motora nodalījuma apdares kvalitāti. Katra atsevišķa automašīnas detaļa ir mākslas darbs pati par sevi.

Pēc tam, kad nedaudz noraudzījos pēc Huayra, es turpināju iet uz stūri izstādes tālākajā galā, kur bija izstādīti visi neitāliešu automobiļi. Mani uzmanību piesaistīja Rauh-Welt Porsche, Carrera GT, balts un melns GT3 RS, CLK63 AMG melnā sērija un Ford GT. Šī bija pirmā reize, kad redzēju Rauh-Welt Porsche klātienē, un tie ir tikpat mežonīgi, kā izskatās attēlos. Stance, ekstrēmais virsbūves komplekts un neparastās krāsas veido unikālu paketi, ko nepiedāvā neviens cits. Arī pārējie ievērojamie Porsche – dzeltenais Carrera GT un balts un melns GT3 RS 997.1 – izskatījās lieliski. Šie divi automobiļi noveco graciozi. No Mercedes-Benz ievērības cienīgi bija CLK63 melnā sērija (viens sudraba un viens melns) un SLR McLaren Roadster melnā metāliskā krāsā. CLK63 joprojām izskatās lieliski un uz ceļa sagādā satraukumu. Tagad, kad tajā pašā dienā notiek izstāde Legends of the Autobahn, Concorso nav tik spēcīga neitāliešu automobiļu ekspozīcija. Tomēr šogad joprojām bija aplūkojami daži iespaidīgi vācu un citu valstu spēkrati.

Nākamā pietura – Ferrari. Dodoties atpakaļ uz kalnu, caur Fiat Dino un 308 automašīnu jūru es nokļuvu līdz spēcīgākajiem “žirdziņiem”. Tie bija sakārtoti pēc gada un veiktspējas līmeņa, un mūsdienu (no 80. gadiem līdz mūsdienām) modeļi bija izstādīti atsevišķi no klasiskajiem. Sākot no kalna apakšas, no 308 līdz 360 un 430, no 360 CS un 430 Scud līdz priekšā motorizētiem V12 un kalna karaļiem 288GTO, F40 un F50.

Man ļoti patīk baltais 348 kupeja ar baltiem riteņiem, tā lieliski pārstāv savu laiku. Izskatās, ka auto uz izstādi tika nogādāts laika mašīnā no 80. gadu kokaīna dīlera Maiami. Vēl bija 360 Challenge Stradales, kas ir iecienīts auto puišu un puristu vidū. Šim izjauktajam ielas sacīkšu automobilim tagad ir gandrīz desmit gadi, bet tas mani satrauc tikpat ļoti, kā tad, kad pirms astoņiem gadiem pirmo reizi tādu ieraudzīju braucošu netālu no Portofino, Itālijā.

Nākamais ir 430 Scuderia. Izstādē nebija nevienas unikālas versijas, vairums bija diezgan vienkāršas sarkanas vai pelēkas krāsas, taču Scuderia virsbūves papildaprīkojums piešķir tam asu un mērķtiecīgu izskatu, kas norāda uz tā uz trasi orientēto raksturu. Bija aplūkojami arī jaunākie Ferrari piedāvājumi – 458 kupeja un spaideris. Dažiem no 458 modeļiem aizmugurē bija oglekļa šķiedras vāciņš, lai piešķirtu tam izaicinājumu automobiļa izskatu. Šis ir obligāts uzlabojums. Visbeidzot, kalna virsotnē atradās viena no tīrākajām un neapstrādātākajām braukšanas mašīnām, kāda jebkad radīta – Ferrari F40. Pat 20 gadus vecs auto pulcēja pūļus gandrīz visas dienas garumā.

Atlikušajā izstādes daļā es vienkārši klejoju atpakaļ pa dažādām automašīnu grupām un ekspozīcijām. Otrajā izstādes apmeklējuma reizē es pievērsu lielāku uzmanību detaļām. Lamborghini sportiskie sēdekļi no alkantaras, Bugatti Veyron dzinēja pārsegi, LP640 s sikspārņu spārni un oglekļa motora karkass liecina par rūpīgo pārdomu, plānošanu un aizrautību, kas ieguldīta šo itāļu automobiļu izstrādē.

Concorso Italiano bija vēl viens lielisks gads, un es ar nepacietību gaidu, ko viņi plāno 2013. gadā!

Montereja 2012 2. diena – 2. daļa

Paipalas

Šogad pēc Concorso Italiano es aizbraucu uz “The Quail”, lai apskatītu ikgadējo eksotisko automobiļu kolekciju. Pa ceļam pāri kalnam uz Karmeles ieleju, kur notika pasākums, es ieraudzīju metāliski oranžu un oglekļa šķiedras Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse!

Ceļš, kas veda uz Quail Meadows Resort, bija izstiepts ar skaistām automašīnām. Pie ieejas pašā izstādē notika Jaguar testa brauciens. Tālāk pa ceļu abās pusēs bija novietotas “īpašo” viesu eksotikas. Visbeidzot, kad piebraucu, lai novietotu automašīnu, ieraudzīju desmitiem un desmitiem eksotisko automobiļu, dažus parastus, piemēram, Aventador un McLaren MP4-12C, un dažus ierobežotas sērijas automobiļus, piemēram, Ferrari 599 SA Aperta un 599 GTO. Pēc automašīnas novietošanas es sistemātiski izstaigāju visas rindas neticamajā Quail stāvvietā. Autostāvvieta bija izstāde pati par sevi, tajā bija labākas automašīnas nekā daudzās auto izstādēs, kurās esmu bijis!

Līdz šim visizplatītākie īpašie automobiļi bija Ferrari FF, Mercedes-Benz SLS AMG un jaunais BMW 6. sērijas GranCoupe. Es redzēju SLS matēti bronzas, matēti pelēkā, sudraba, tumši pelēkā un melnā kupejas un rodstera versijā. Automašīnai ir lieliska izplūdes skaņa, un, braucot garām, tā it kā rūc. Jaunā 6. sērijas Gran Coupe ar M sporta paketi man patiešām sāk iepatikties. Pēc tam, kad auto redzēju klātienē mainīgos gaismas apstākļos un varēju to aplūkot no vairākiem leņķiem, man šķiet, ka tas izskatās daudz labāk nekā preses attēlos. Mūsdienu BMW automobiļi ir veidoti tā, ka ir vajadzīgi vairāki mēneši vai gadi, lai iepazītu automobiļa stila dziļumu.

Mana mīļākā automašīna stāvlaukumā bija sudraba krāsas 599 GTO ar melniem riteņiem, melnu svītru un sarkanu un melnu salonu. Eksterjera krāsas ir smalkas un labi izceļ automobiļa līnijas, bet salonam ir sportiska itāļu noskaņa ar koši sarkanu ādu. Krāsojums “vilks aitas ādā” atbilst automobiļa raksturam. Lai gan 599 GTO izskatās diezgan līdzīgs 599 GTB, praktiski viss automobilis tika pārveidots, izmantojot 599XX tehnoloģijas, lai padarītu to par daudz jaudīgāku ieroci uz ceļa.

Lai gan galerijā ir vēl daudz citu foršu automobiļu, ko apskatīt, pēdējais modelis, ko aplūkošu, ir Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse. Attēlos Bugatti Veyron (visās tā izpausmēs) ir viegli pierast un galu galā atteikties no tā kā liela, smaga un neinteresanta. Tomēr klātienē šis automobilis ir neticams. Bugatti Veyron nav tikai vēl viens cilvēku pārvietošanas līdzeklis, kas ripo pa ceļu, tas ir meistarīgs mākslas un inženierzinātņu apvienojums, kam piemīt vēstures un varenības aura. Citi automobiļi var piesaistīt manu uzmanību, bet šis automobilis mani pārņem no brīža, kad tas nonāk manā redzeslokā, līdz brīdim, kad tas aiziet. Šie 2 unikāli krāsoti 1200 ZS kabrioleti lieliski turpina šī uzņēmuma mantojumu. Tā vietā, lai izmantotu garlaicīgas, gatavas krāsu kombinācijas, šiem Bugattis ir īpašas konfigurācijas, kas paplašina automobiļiem izmantoto materiālu un krāsu robežas. Pirmais automobilis ir metāliski oranžā krāsā un no oglekļa šķiedras. Metāliski oranžās krāsas drosmīgums atbilst šī automobiļa, kam ir 1200 ZS un kas spēj sasniegt 60 mph ātrumu 2,5 sekundēs, skandalozajām īpašībām. Turklāt oglekļa šķiedras virsbūves paneļi simbolizē automobiļa tehnoloģiskās inovācijas un piešķir tam modernu, progresīvu tēlu. otrais automobilis ir neona dzeltens un olīvu zaļš. Šī krāsu kombinācija simbolizē stila un dizaina robežu paplašināšanu. Bugattis ir stila un elegances iemiesojums, tāpēc automobiļa ietērpšana jaunā un pretrunīgā krāsu paletē ir atbilstoša un izteiksmīga.

Izstādei beidzoties, man izdevās iekļūt un nofotografēt dažas izstādes ekspozīcijas un dažus ievērības cienīgus automobiļus. Aplūkojiet zemāk. Ko jūs domājat par jaunajiem Bugattis?

Montereja 2012 3. diena

Monterejas automobiļu nedēļas nogales sestdiena parasti ir diena, kad var atpūsties, apskatīt veikalus un automašīnas Karmeles centrā vai vērot vēsturiskās sacīkstes Laguna Seca trasē. Beigu beigās es aizbraucu uz Pebble Beach, lai izmēģinātu kādu automašīnu un izpētītu apkārtni.

Vispirms es apskatīju polo laukumus, kur tiek uzglabāti un apstrādāti visi izstādes automobiļi. Vienā kravas automašīnā atradās sarkanā un melnā Pagani Huayra kopā ar matēti balto Koenigsegg Agera R, kas šajā nedēļas nogalē tika piegādāts kādam cilvēkam ar matēti baltu automašīnu kolekciju.

Blakus laukiem atradās Goodinga izsoles telts. Turpat priekšā es redzēju sudraba Ferrari California Spyder un balto McLaren F1, kas visu nedēļas nogali brauca tandēmā.

No turienes es devos lejup pa kalnu uz namiņu, pa ceļam apstājoties pie Jaguar un Cadillac teltīm. Jaguar ekspozīcijā līdzās jaunākajiem piedāvājumiem bija arī C, D un E tipa modeļi. Gandrīz pusgadsimtu veci, šie klasiskie automobiļi joprojām ir tikpat satriecoši kā jebkad. Maigā dzeltenā krāsa diezgan labi piestāvēja D tipa modelim un reprezentēja tā laikmeta stilu. Cadillac teltī bija izstādīts populārais Ciel koncepts. Automašīna ir satriecoša tās mežonīgo proporciju dēļ. Šādi milzīgi kabrioleti kā šis vairs neeksistē kā agrāk. Es ceru, ka drīzumā kaut ko līdzīgu redzēsim uz ceļa.

Turpat lejā pie koncepcijas zāliena ekipāžas vēl tikai iekārtoja laukumu, tāpēc visas automašīnas vēl nebija izvietotas uz zāliena. Tomēr no tur esošajiem automobiļiem – McLaren MP4-12s Spyder, Infiniti Emerg-E un jaunais Viper – visinteresantākais bija infinite. Ar savu spīdīgi metāliski pelēko krāsu un robotu iezīmēm tas izskatījās tā, it kā auto būtu izgriezts no metāla bloka. Violetais logu tonējums, viļņotais režģis un atpakaļskata kameras spoguļu vietā – tas viss padarīja šo automobili diezgan unikālu.

Tālāk pa ceļam atradās jaunais Pagani Huayra. Novietota starp parastu nomas automobiļu rindām, šī skulptūra uz riteņiem izcēlās kā iznīcinātājs Toyota Camrys jūrā. Katra šī automobiļa detaļa pati par sevi ir mākslas darbs. Oglekļa šķiedras akcenti, aktīvā aerodinamika, juvelierizstrādājumiem līdzīgās interjera detaļas un apbrīnu raisošais motora nodalījums – tas viss kopā veido vienu no līdz šim neticamākajiem dizaina, inženierijas un aizrautības apvienojumiem.

Pēc tam es devos uz BMW telti, lai izmēģinātu jauno 6. sērijas Gran Coupe. Šis automobilis ir liels tehnoloģisks sasniegums. Katrs no četriem sēdekļiem ir ērts un pietiekami ietilpīgs, automašīnas braukšana ir izsmalcināta līdz augstākajam līmenim, un stūres mehānisms noved automašīnu tieši tur, kur to sagaida. Tomēr, braucot ar mazu ātrumu, kas ir mazāks par 80 km/h, automašīna gandrīz nemaz nav jūtama.

Tas ir 4000 lb smags transportlīdzeklis, bet sajūta ir tāda, it kā jūs pie sava galda vadītu simulatoru ar simulatora stūri. Lielākajā daļā braukšanas apstākļu automašīnas svars ir pilnībā slēpts, tāpēc tai trūkst iepriekšējo automašīnu komunikācijas. Testa brauciena beigās es turpināju braukt ar jauno M6 kupeju. Lai gan mazo ceļu un tūristu plūsmas dēļ man neizdevās īsti izstumt nevienu no šiem diviem jaunajiem automobiļiem līdz galējai iespējai, es atnācu ar mazākām sajūtām nekā iespaids par šiem diviem jaunajiem braucamrīkiem. M6 ir spēcīgāka izplūdes gāzu skaņa, smagāka stūres iekārta un brutālāks paātrinājums nekā 640i Gran Coupe, taču tas neizskatījās pēc pilnīgi cita automobiļa, bet gan pēc tā paša automobiļa ar agresīvākiem datorā ievadītiem iestatījumiem. Dienas beigās, kad es atgriezos savā E39 BMW 540i ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, es teicu savam draugam, ka priekšroku dodu savam vecākajam BMW, nevis jaunajam M flagmanim. Man liekas, ka 540 automobilis patiešām brauc pa ceļu, nevis peld virs tā uz datora programmu mākoņa. Kad ar 540 uzbraucat uz ceļa nelīdzenumam, jūs to jūtat, un tas ietekmē auto. Kad ar jaunajiem BMW uzbraucat uz nelīdzenuma, tas nonāk datorā un pēc tam tiek nosūtīts vadītājam kā iepriekš ieprogrammēta reakcija, nevis tieša saziņa. Līdz pat šai dienai es šaubījos par visiem žurnālistiem un faniem, kas raud par automobiļa nāvi un slavē E30. Tagad, kad pats esmu pieredzējis jaunākās paaudzes automobiļus, man jāpiekrīt, ka katra paaudze zaudē iepriekšējās paaudzes dvēseli un aizrautību.

Dienas beigās es aizvedu dažus draugus uz vienu no pazemes autostāvvietām, lai apskatītu dažas automašīnas, kas bija ieradušās pilsētā uz izstādi. Kā redzams no pēdējām fotogrāfijām, mēs trāpījām desmitniekā un atradām diezgan daudz labu automobiļu.

Izbaudiet zemāk redzamos attēlus.

Montereja 2012 – 4. diena

Pebble Beach Concours d’Elegance

Monterejas automobiļu nedēļas nogales svētdienā tiek rīkots Pebble Beach Concours d’Elegance, kas ir Monterejas automobiļu nedēļas nogales dārgakmens. Katru reizi tiek atlasīti aptuveni 200 ātrāko, skaistāko, elegantāko un vēsturiski nozīmīgāko automobiļu vēsturē. Pagājušā gada ekspozīciju, kurā bija 22 Ferrari 250 GTO, ir gandrīz neiespējami pārspēt, bet šogad tomēr bija vērts to apmeklēt.

Bija četras galvenās zonas, kuras varēja izpētīt: polo laukumi, jaunais auto kalns, koncepcija un izstāžu zālieni.

Polo laukumos un ieejas zonā bija apskatāmas lieliskas automašīnas. Laukos stāv visas kravas automašīnas, kas pārvadā šos automobiļus, un tajos notiek automobiļu apstrāde vai uzglabāšana. Tur es redzēju daudzus jaunākos automobiļus, kas bija izbraukuši no Kalifornijas kā ražotāja demonstrācijas automobiļi, piemēram, vairākus Ferrari FF. Es redzēju arī skaistu Alfa Romeo 8C, jauno Ferrari F12, McLaren F1, Aston Martin DB4 Zagato un citus. Ir jautri staigāt pa kravas automobiļu rindām, ieskatīties iekšā un cerēt negaidīti atrast kādu īpašu automašīnu. Vienā no kravas automašīnām, ar ko es sastapos, bija kolekcionāra 599 GTO, melnais F50, Enzo un daži citi! Polo laukos vienmēr ir kāds pārsteigums vai divi, un puišiem, kas vada kravas automašīnas, ir daži lieliski stāsti.

Jauno automobiļu kalnā ir virkne ekspozīciju, kurās jauno automobiļu ražotāji demonstrē savus jaunākos piedāvājumus, vienu vai divus konceptus un dažkārt arī automobiļus no pagātnes. Porsche bija izstādījis vienu no Džerija Seinfelda 550 Spyders, bet Jaguar bija sarūpējis skaistu C, D un E tipa automobiļu klāstu. Šajā kalnā ir daudz iespēju izstādes apmeklētājiem iepazīt un uzzināt par jauniem automobiļiem, par kuriem citādi viņi, iespējams, nebūtu domājuši. Konceptuālu vai vecu automobiļu izstādīšana arī palīdz piesaistīt klientus, kuriem patīk konceptauto vai vecie automobiļi, un mudina viņus aplūkot uzņēmuma pašreizējo modeļu klāstu. Dažas dienas pirms izstādes šeit notiek vairāku uzņēmumu braucieni un izbraucieni. Kopumā šī zona nodrošina daudz patīkamāku vidi, kurā iepazīties ar jauniem automobiļiem, nekā doties uz dīleri un saņemt ignorēšanu vai spiedienu iegādāties automobili.

Apakšā, konceptu zālienā, kas ir pēdējais pieturas punkts pirms ieiešanas izstādē, ir daži no unikālākajiem konceptuālajiem, vienreizējiem un īpašajiem modeļiem. Redzot konceptautomobiļus klātienē, ir iespēja pilnībā iepazīt visas to sarežģītās detaļas un dizaina nianses, kas parasti pazūd preses attēlos. Kameras, kas aizstāj spoguļus, oglekļa šķiedras riteņu diskus, uzbūvētus rodesterus un 1200 ZS superauto – visi tie ir apskatāmi konceptuālajā zālājā. Lai gan šogad bija daudz uzmanības piesaistītāju, divas nepārprotamas izstādes zvaigznes bija Lamborghini Urus SUV koncepts un Sesto Elemento oglekļa šķiedras trases automobiļa koncepts. Šajos divos zvēros ir vairāk kaislības, stila un klātbūtnes vienā skrūvītē nekā citos veselos automobiļos! Konceptuālais zāliens šogad nelika vilties.

Beidzot jūs nokļūstat pa taku, cauri biļešu čeku jūrai, starp divām ēkām un iznākat uz Pebble Beach galvenā laukuma. Šogad es īsti nezināju, ko sagaidīt, bet tomēr atradu dažus dārgakmeņus. Pirmkārt, 50. un 60. gadu Eiropas sporta un sacīkšu automobiļi, kas bija izstādīti, iespējams, bija mani favorīti. Ferrari 250 GT Tour De France, Ferrari 500 TRC, Aston Martin DB5 un citi ir pilni skaistuma un emociju. To izsmalcinātās līknes vienkārši izkausē skatītāju, un to konfektēm līdzīgās krāsas kliedz pēc uzmanības. Tālāk bija izstādīti daudzi lieliski pirmskara automobiļi, no kuriem mani favorīti bija Rolls Royce ar ieroču statīvu un nopietni vācu, pilnībā melns Mercedes-Benz 540k. Varētu stundām ilgi pārstaigāt šos automobiļus un tomēr neredzēt vai pilnībā neuztvert katru precīzu detaļu. Man pagāja zināms laiks, līdz es novērtēju šos automobiļus, bet tagad es tos redzu kā ritošus mākslas darbus, kādi tie ir.

Ap pulksten 13:30 sākas apbalvošanas ceremonija, kas ilgst četras stundas. Lai gan tas ir ļoti ilgs process, ir ļoti jautri sēdēt un vērot, kā visi izvēlētie “klases karaļi” pāriet pāri skatuvei, redzēt viņus kustībā un dzirdēt viņu stāstus. Vērojot Pebble apbalvošanas ceremoniju, es vienmēr uzzinu ko jaunu un iepazīstos ar automobiļiem, kuriem nekad nebiju pievērsis uzmanību. Visbeidzot, ap pulksten 17.00 tiek paziņots labākais izstādes uzvarētājs. Šogad uzvarēja 1928. gada Mercedes-Benz 680S Saoutchik Torpedo. Šim automobilim bija gludas, tīras virsmas, eleganta apdare un meistarīgi veidoti spārni.

Ir aizvadīts vēl viens lielisks Pebble Beach gads, un es nevaru vien sagaidīt, kad nākamgad atkal atgriezīsimies!

Šeit ir vēl viena fotogalerija, ko uzņēmis Šons Molnārs:

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru