BMW pilnīgas elektrifikācijas plāni būs vēl pamanāmāki, sākot ar 2025. gadu. Minhenē bāzētais autobūves uzņēmums uzsāk jaunas, ar elektromobiļiem aprīkotas platformas – Neue Klasse – ieviešanu, kas nodrošinās elektrificētus automobiļus visā BMW klāstā. Mēs jau esam uzzinājuši par to, ka nākamās paaudzes BMW X3 kļūs elektrisks, bet šodien ierastais BMW insaiders ynguldyn dalās ar jaunām detaļām.
Kā gaidīts, arī nākamie X5, X6 un X7 modeļi saņems elektrificētu versiju. Iekšējās informācijas avots stāsta, ka arī G65 X5, G66 X6 un G67 X7 saņems elektrificētu versiju iX5, iX6 un iX7 modeļu veidā. Bet šeit viss kļūst interesanti. Kamēr gaidāmie iX3 NA5 un iX4 NA6 ir veidoti uz Neue Klasse platformas, iX5, iX6 un iX7 izmantos elastīgo CLAR arhitektūru.
CLAR arhitektūra
Tāpēc jaunajiem elektriskajiem krosoveriem būs tāda pati platforma kā to ICE analogiem, līdzīgi kā pašreizējiem iX3, i4, i7 un gaidāmajam i5. Izvēle ir diezgan interesanta, jo speciālajai platformai ir zināmas priekšrocības, runājot par iepakojumu, dizainu un diapazonu. Tāpēc jājautā, vai šī lēmuma pamatā ir tikai laika grafiks un izvēršanas grafiks. iX3 un iX4 noteikti ir iekļuvuši Neue Klasse sarakstā, jo tie ir pirmie, kas tiks atsvaidzināti.
Pašlaik nav zināma nekāda cita informācija, taču mēs sagaidām, ka nākamās paaudzes elektriskajiem krosoveriem būs pieejami atjaunināti akumulatori, kuriem vajadzētu nodrošināt vismaz BMW iX vai i7 diapazonu. Mēs arī sagaidām, ka to dizains paliks tuvs ICE un hibrīda modeļiem, savukārt interjerā vajadzētu izmantot jaunākās tehnoloģiju un dizaina tendences.
[Rendering: www.instagram.com/srkdesignsin]