BMW 3.0 CSL atdzimšana: lūk, ko mēs zinām – virsbūve, manuālā pārnesumkārba

Mēs jau aptuveni gadu sargājam noslēpumu, ka BMW patiešām gatavojas radīt reālu 3.0 CSL atdzimšanu. Mēs gatavojāmies to arī turpmāk turēt noslēpumā, līdz tas nesen, pirms pāris dienām, noplūda. Tagad, kad ziņas ir atklātībā, mēs tomēr nolēmām, ka jāprecizē informācija, jo, šķiet, ka par šo gaidāmo CSL atdzimšanu ir radies neliels apjukums un dezinformācija. Tomēr mēs esam ieguvuši faktus, tāpēc šeit ir tas, ko mēs zinām.

Kas ir BMW 3.0 CSL

Vispirms sāksim ar to, kāds būs BMW 3.0 CSL un kā tas tiks saukts. Tas tiks veidots uz topošā BMW M4 CSL bāzes, taču tas nebūs tikai M4 CSL ar virsbūves komplektu. Tā vietā tas vienkārši pārņems šā automobiļa kaulu un iegūs pilnīgi jaunu virsbūvi. Lai precizētu, tas noteikti tiks saukts BMW 3.0 CSL, nevis CSL Hommage, kā mēs sākumā domājām. Tas ir faktisks 70. gadu oriģinālā 3.0 CSL pēctecis, nevis tikai veltījums tam.

BMW 3.0 CSL Hommage Racing Pebble Beach images 13 750x500

Kādas būs specifikācijas?

Mums vēl nav precīzu jaudas rādītāju, taču, cik noprotams, jūs varat sagaidīt aptuveni 600 zirgspēkus no modificēta S58 3,0 litru motorizēta 3,0 litru divkāršā turbopūtes dzinēja. Iespējams, būs arī hibrīda jauda, kas palīdzēs sasniegt šādu līmeni.630 zirgspēki, bet mēs neesam pārliecināti.

Taču galvenais jaunums ir manuālā pārnesumkārba. BMW 3.0 CSL būs ne tikai manuālā transmisija, bet arī tikai manuālā transmisija. Automātiskā pārnesumkārba 3.0 CSL nebūs pieejama, padarot to par īstu veiktspējas automobili un vienu no pēdējiem BMW, ko jebkad varēs iegādāties ar atbilstošu trīs pakāpju “kārbu”. Tas gandrīz noteikti būs arī pēdējais iekšdedzes BMW vēsturē, kas nepiedāvās kādu automātisko pārnesumkārbu.

BMW 3.0 CSL Hommage Racing 1900x1200 images 18 750x563

Turklāt tas būs tikai ar aizmugures piedziņu, bez iespējas izvēlēties pilnpiedziņu. Tāpēc uz brīdi ievilksim elpu: būs jauns BMW 3.0 CSL ar virsbūvi, aptuveni 630 zirgspēku no divkāršā turbopūtes iekšdedzes sešnieka, sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu. Tas ir tieši tāds, pēc grāmatas, ideāls sapņu auto ikvienam BMW fanam uz zemes. Bet ir kāds āķis.

Ļoti ierobežota tirāža

BMW 3.0 CSL būs ļoti ierobežots modelis – plānots izgatavot tikai 50 eksemplārus. Jāatzīst, ka šī ierobežotā sērija ir iemesls, kādēļ BMW var pasūtīt tā būvi, taču tas nozīmē, ka ir lielāka iespēja, ka jūs, braucot ar haizivi pa ūdens slidkalniņu, trāpīs zibens, nekā 3.0 CSL redzēt klātienē, un tas ir mazliet sarūgtinoši. Turklāt, ja jūs domājat par to, ka vēlaties būt viens no 50 cilvēkiem, kas to iegādāsies, jums vajadzētu būt dziļām kabatām, jo tas maksās aptuveni 1,5 miljona eiro.750 000 eiro.

Tādējādi šis būs dārgākais jaunais BMW vēsturē ar milzīgu rezervi. Tas būs arī dārgāks par jebkuru šobrīd pārdošanā esošo Rolls-Royce produktu un viens no dārgākajiem jaunajiem automobiļiem pasaulē.

Klusināts entuziasms

Pirms kāds sabojā savas bokseru biksītes par šo BMW 3.0 CSL, mazliet piebremzēsim savu sajūsmu. Tas ne tikai būs ārkārtīgi ierobežots un nepatīkami dārgs, bet arī būs šoks, ja kāds vispār zinās, kā to vadīt. Cik mēs saprotam, nebūs nekādu mediju braucienu ar to, vismaz ne BMW rīkotu braucienu. Tāpēc, ja kāds mediju pārstāvis vēlēsies to izmēģināt, viņam būs jāatrod īpašnieks un jālūdz atļauja, bet, pat ja īpašnieks piekritīs, tam parasti nepieciešams zvanīt apdrošināšanas kompānijai un kārtot daudz papīru.

Protams, līdzīgi kā McLaren F1 gadījumā, Autocar, iespējams, varēs to iegādāties, un daži izdevumi, piemēram, Top Gear, varētu spēt izvilkt kādu stīgu. Tomēr šo BMW 3.0 CSL, visticamāk, iegādāsies kolekcionāri, kas to ievietos hermētiski noslēgtā garāžā, lai tā vērtība varētu pieaugt, bet ne nobraukums vai nolietojums, neskatoties uz to, ka tas, visticamāk, būs vislabāk braucošais BMW pasaulē.

Es ceru, ka tā nav taisnība; es ceru, ka BMW pārdod 3.0 CSL tikai tiem, kas ar to brauc kā ar koferi. Bet, kā tas ir gandrīz ar visiem īpaši ekskluzīvajiem, neticami augstas veiktspējas meistardarbiem, tas, visticamāk, nenotiks.

Bez iespējas redzēt to klātienē, mijiedarboties ar to, lasīt par to, kā tas brauc, vai redzēt, kā žurnālisti, piemēram, Kriss Hariss (Chris Harris), ar to brauc, BMW 3.0 CSL lielākajai daļai no mums būs gandrīz teorētisks. Tomēr tas netraucē tam būt tikpat foršam, cik tas ir.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru