BMW ASV dīleru salonu modernizācija ar mazumtirdzniecības koncepciju Next

BMW ar svaigu dizaina koncepciju pabeidz izstāžu zāles pārbūvi Amerikas Savienotajās Valstīs. Pirmajā posmā Retail Next tiks ieviests aptuveni 25 vietās visā pasaulē. Turpmāko gadu laikā tiks pilnībā atjaunota gandrīz trešdaļa no visiem veikaliem ASV.

Par to paziņoja Šons Bugsijs (Shaun Bugbee), kurš ir atbildīgs par BMW Ziemeļamerikas filiāles pārdošanu. Intervijā Automotive News viņš sacīja, ka pārveidotajos salonos būs mazāk izlikto automobiļu. Turpmāk ekspozīcijā būs vai nu pieci, vai seši automobiļi, ko ieskauj augstas klases mēbeles un atpūtas krēsli.

BMW center dealership 2016 750x497

Pašreizējais dizains

Bugbee pastāstīja AN, ka Retail Next galvenā ideja ir nodrošināt pieczvaigžņu viesmīlību, nevis tipisku automobiļu dīleru pieredzi. Izsmalcināti apgaismes ķermeņi palīdzēs BMW koncentrēties galvenokārt uz sedaniem un apvidus automobiļiem. BMW vadītājs sola, ka “automašīna ir zvaigzne”, piebilstot, ka jaunā salona koncepcijas pamatā būs produktu prezentācija.

Nākamā mazumtirdzniecība būs “eklektisks viesnīcas vestibils”

Papildus jaunajam dizainam mazumtirdzniecības vietās, kas modernizētas līdz Retail Next, vairs nebūs pārdošanas konsultantu kabīņu. Pārdevēji sarunāsies ar potenciālajiem klientiem turpat blakus automobiļiem, kurus viņi vēlas iegādāties. Viens no dīleru pārstāvjiem, kurš ir redzējis jauno izkārtojumu, saka, ka tas ir “eklektisks viesnīcas vestibils” ar “siltu un krāsainu” atmosfēru.

Jāatzīmē, ka ne visi dīleri ASV tuvākajos gados būs spiesti ieviest Retail Next. Jo īpaši tiem, kuri jau ir atjauninājuši savus salonus atbilstoši pašreizējam BMW korporatīvajam tēlam, būs 15 gadi laika, lai veiktu pāreju. Turklāt luksusa zīmols visiem dos brīvību izvēlēties aprīkojumu un mēbeles no vietējiem piegādātājiem. Tas liecina, ka būs zināma dažādība starp veikaliem, nevis visi būs identiski.

Kāpēc BMW veic šīs izmaiņas? Bugbee atzīst, ka pašreizējā dīleru pieredze nav ideāla.

“Klienti uzskata, ka, ieejot izstāžu zālē, tā ir neērta pieredze.”

Avots: Automotive News

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru