BMW atgriežas Super Bowl 2022 ar reklāmu

Pēc septiņiem gadiem BMW atgriežas Super Bowl 2022 ar reklāmu. ASV preses pārstāvis apstiprināja šo ziņu Automotive News, taču neatklāja sīkāku informāciju. Pēdējo reizi BMW Super Bowl reklāma tika rādīta 2015. gadā, kad uzņēmums bija pašā savu jauno un spožo elektromobili – BMW i3 – popularizēšanas procesā. Pēc vēl 4 gadu pārtraukuma BMW atgriezās lielajā spēlē ar reklāmu “Newfangled Idea”, kurā piedalījās Keitija Kurika (Katie Couric) un Braiants Gumbels (Bryant Gumbel). Raidījumā ir salīdzināts slavenais 1994. gada Today Show klips, kurā Katie Couric un Bryant Gumbel sākotnēji apjuka, kad viņi jautāja, “kas ir internets?”, un 2015. gada klips, kurā Katie un Bryant izprot revolucionāro BMW i3 koncepciju.

bmw super bowl 2015 00 830x467

Pilnībā elektriskais BMW i3 tiek demonstrēts 60 sekunžu reklāmas klipā Super Bowl XLIX laikā svētdien, 2015. gada 1. februārī.

Kāda varētu būt jaunā BMW Super Bowl reklāma? Mēs liekam likmes uz vēl vienu elektromobiļu reklāmu. Šogad Minhenē bāzētais autobūves uzņēmums lielu daļu no saviem mārketinga centieniem un budžetiem koncentrēs uz jauno BMW i4 un iX elektromobiļu popularizēšanu. Ilgi gaidītie elektromobiļi ir Minhenes nākotnes elektrifikācijas plānu pīlāri, un BMW ir ļoti daudz atkarīgs no to panākumiem. Nav ziņu arī par aģentūru, kas veidos klipu. Goodby Silverstein Partners, kas ir BMW aģentūra Amerikas Savienotajās Valstīs, ir guvusi lielu pieredzi reklāmas veidošanā Super Bowl.

bmw super bowl 2015 01 830x467

Keitija Kuriks un Braiens Gumbels piedalās BMW 60 sekunžu reklāmas klipā, kurā tiek demonstrēts pilnībā elektriskais BMW i3, svētdien, 2015. gada 1. februārī, Super Bowl XLIX spēles laikā.

Pagājušajā gadā reklāmas iegādājās tikai trīs autoražotāji – Stellantis, GM un Toyota. 2020. gada Super Bowl seši autoražotāji iegādājās reklāmas, taču to joprojām nebija tik daudz kā 11 autoražotājiem, kas reklāmas rādīja 2018. gadā. Attiecībā uz 2022. gadu ir apstiprināti pieci autoražotāji, kas piedalīsies Super Bowl reklāmu karā: Nissan, Toyota, GM, Kia un BMW. Hyundai, Mercedes-Benz un Honda jau ir apstiprinājuši, ka neplāno piedalīties šā gada Super Bowl.

Strauji tuvojoties vienam no gada lielākajiem televīzijas notikumiem, mēs sagaidām, ka no BMW uzzināsim vairāk, tostarp dažus kadrus no aizkulisēm un kampaņām, kas noved pie reklāmas atklāšanas. BMW vēsturiski ir augšupielādējis savu Super Bowl reklāmu pirms lielās spēles, tāpēc mēs sagaidām to pašu arī šogad. 2022. gada Superkausa izcīņa notiks 13. februārī SoFi stadionā Losandželosā, Čargers un Rams komandu mājvietā. Spēles sākums paredzēts plkst. 18:30 ET. To tiešraidē pārraidīs NBC un premium pakalpojums Peacock.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru