Varētu šķist, ka katrs otrais BMW publicētais paziņojums presei ir par elektromobiļiem, taču tas nenozīmē, ka iekšdedzes dzinēji tiek ignorēti. Gluži pretēji, lai izpildītu arvien stingrākos emisiju noteikumus, drīzāk drīzumā tiks radīta jauna sešu un astoņu cilindru spēka agregātu paaudze, kas ir preventīvs lēmums. Plašā intervijā izdevumam Auto Motor und Sport automobiļu ražotāja attīstības vadītājs Franks Vēbers paziņoja, ka tiek gatavoti daudz tīrāki iekšdedzes dzinēji.
Viņš norādīja, ka, lai ievērotu stingrākus CO2 likumus, ir nepieciešami “mūsdienīgi iekšdedzes dzinēji”, tāpēc BMW reaģēs ar spēka agregātiem ar pilnīgi citām cilindru galvām. Runājot par izmaiņām starp abu paaudžu dzinējiem, Vēbers sacīja, ka nekas vairs nebūs īsti tāds pats kā iepriekš.
Taupīgie sešu cilindru dzinēji no paaudzes paaudzē “masveidīgāk nekā jebkad agrāk” samazinās izmešu daudzumu. Viņa izteikumi saskan ar bijušā M izpilddirektora Markusa Flaša solījumu, ko viņš izteica 2021. gada novembrī. Viņš mierināja entuziastus, ka rindu sešcilindru un V8 dzinēji nodzīvos vismaz līdz desmitgades beigām, precizējot, ka inženieri ir atraduši jaunus tehniskos risinājumus, lai tradicionālos dzinējus padarītu taupīgākus un mazāk kaitīgus videi.
Atgriežoties pie Frenka Vēbera, viņš paskaidroja, ka jaunā dzinēju grupa ir nepieciešama ne tikai tāpēc, lai apmierinātu regulatoru prasības, bet arī tāpēc, ka elektromobiļu infrastruktūra visā pasaulē nebūs gatava tikai dažu gadu laikā. Viņš minēja, ka uzlādes staciju paplašināšanās notiek dažādos tempos atkarībā no tirgus, kas nozīmē, ka BMW tuvākajā nākotnē nevar vienkārši atteikties no ICE. Konkurents Mercedes ir paziņojis, ka līdz 2030. gadam būs gatavs pāriet tikai uz elektriskajiem automobiļiem, taču tikai tajos reģionos, kur uzlādes infrastruktūra būs pietiekami liela, lai novērstu baisās “range anxiety” problēmas.
Loģika liek domāt, ka nākamā 7. sērija ieviesīs dzinējus, jo flagmaņa modelim parasti ir jauno tehnoloģiju, piemēram, jau izskanējušā teātra ekrāna, celmlauža loma. Bez tradicionāli darbināmām versijām G70 būs pieejams arī ar plug-in hibrīdiekārtu un kā pilnībā elektrisks modelis. BMW ir uzsācis tīzeru kampaņu, un, nevienu nepārsteidzot, galvenā uzmanība (pagaidām) ir pievērsta modelim i7.