BMW i Ventures investē datu apstrādes uzņēmumā Trifacta

Trifacta, jaunuzņēmums, kas specializējas korporatīvo datu sakārtošanā, paziņoja, ka šonedēļ tam izdevies piesaistīt 100 miljonu ASV dolāru finansējumu. Viens no galvenajiem jaunā uzņēmuma investoriem ir BMW i Ventures – BMW apakšstruktūra, kuras uzdevums ir atrast interesantākos jaunos uzņēmumus. Tomēr BMW nebija vienīgais, Trifacta piesaistīja arī citus investorus, piemēram, Nīderlandes banku ABN Amro, Telstra Ventures un citus.

Iegūtie līdzekļi tiks izmantoti, lai paātrinātu uzņēmuma paplašināšanos jaunos produktu un ģeogrāfiskajos reģionos. Tomēr BMW, visticamāk, interesēs pašreizējais produkts. Tā kā automobiļu ražotāji cenšas ieviest autonomās braukšanas tehnoloģiju, viņiem būs jāapkopo milzīgs datu apjoms, kas dažkārt var būt pārblīvēts. Tieši šeit nāk talkā Trifacta, kas palīdz sakārtot lietas, lai pētnieki varētu ātrāk izstrādāt tehnoloģijas.

BMW CarData 02 830x623

“Tā kā mēs saskaramies ar eksponenciālu lielo datu apjoma pieaugumu – no mašīnām mūsu rūpnīcās līdz savienotajiem automobiļiem uz ceļiem -, mēs uzskatām, ka Trifacta datu sagatavošanas risinājums būs galvenais, lai paātrinātu atgriezeniskās saites ciklu starp ikdienā radīto milzīgo datu apjomu un lielo organizāciju veikto ieskatu un darbību veidiem,” teica BMW i Ventures partneris Markuss Bērends (Marcus Behrendt). “Trifacta rīku kopums ir galvenais, lai iegūtu datu ezerus, un tāpēc tas ir palīgs pārejā uz patiesi digitālu organizāciju.”

Saskaņā ar BMW paziņojumu presei Trifacta unikālā cilvēka un datora mijiedarbības, mašīnmācīšanās & mērogojamas datu apstrādes kombinācija vada lietotājus datu izpētes un sagatavošanas procesā. Demokratizējot datu apstrādes pieredzi, Trifacta dod iespēju tehniskajiem datu zinātniekiem un inženieriem, kā arī netehniskajiem biznesa analītiķiem strādāt ārpus datu silosiem, lai nodrošinātu kvalitatīvus rezultātus ar lielāku efektivitāti pakārtotajām analītiskajām iniciatīvām.

“Mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās un analītika šodien ir kļuvuši par mākoņtehnoloģiju galvenajām izaugsmes iespējām. Tomēr tieši šī straujā izaugsme rada šķēršļus panākumiem, jo AI projekti lielākoties saskaras ar vienu un to pašu problēmu – datu kvalitāti,” teica Adam Wilson, Trifacta izpilddirektors. “Trifacta kā datu apstrādes pionieri piedāvā vadošo datu kvalitātes, sagatavošanas un cauruļvadu pārvaldības platformu, kas ir dabiski integrēta ar visiem lielākajiem mākoņpakalpojumu sniedzējiem. Arvien vairāk nozares vadošo organizāciju, tostarp tādi tehnoloģiju pionieri kā IBM un Google, izvēlas Trifacta, lai novērstu būtisko šķērsli, ko datu apstrāde ir šķērslis panākumiem analītikā un mašīnmācībā.”

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru