Spriežot tikai pēc daudzu internetā komentējošo cilvēku reakcijas, dažiem varētu likties apgalvot, ka i4 un iX ir pakļauti bojājumiem to apšaubāmās konstrukcijas dēļ. Tomēr BMW ar prieku ziņo, ka 2022. gadā tiks izveidotas 6000 jaunas darbavietas, lai apmierinātu lielo klientu pieprasījumu pēc jaunākajiem elektriskajiem automobiļiem. Abi modeļi ir izpārdoti mēnešiem ilgi, liekot uzņēmumam izveidot papildu maiņas, lai atbrīvotos no neizpildītajiem pasūtījumiem.
Uzņēmuma izpilddirektors Olivers Zipse (Oliver Zipse) to atklāja plašākā intervijā Bavārijas laikrakstam Münchner Merkur. BMW vadītājs apgalvo, ka rūpnīca Minhenē, kurā tiek ražots pilnībā elektriskais 4. sērijas Gran Coupe, ir pietiekami elastīga, lai nodrošinātu papildu ražošanu. Tas pats attiecas uz rūpnīcu Dingolfingā, kur tiek gatavots bezizmešu SUV.
57 gadus vecais vadītājs atzīst, ka ražošanas apjoma pielāgošana tik īsā laikā ir īsts izaicinājums, taču tas būs sasniedzams, tiklīdz nākamgad būs pieejams nepieciešamais papildu darbaspēks (5%). Šīs ziņas izskanēja tikai dažas dienas pēc tam, kad parādījās ziņa par iespējamu sestdienas maiņu Minhenes rūpnīcā, lai montētu vairāk i4 automobiļu.
Papildus lielajam pieprasījumam mikroshēmu trūkums ietekmē arī to, cik ilgi klientiem jāgaida, lai saņemtu savus jaunos automobiļus. Olivers Zipse prognozē, ka nākamās paaudzes 7. sērijas tīri elektriskais atvasinājums būs tikpat populārs kā i4 un iX, kad 2022. gadā tas tiks oficiāli atklāts. Viņš turpināja, ka pieprasījums pēc elektromobiļiem “strauji pieaug”, taču to varētu kavēt nepietiekami attīstīta uzlādes infrastruktūra dažās pasaules daļās.
Pirms dažām nedēļām uzņēmums svinēja miljonā elektrificētā automobiļa – iX ar xDrive40 specifikāciju – piegādi. BMW Group (ieskaitot MINI un Rolls-Royce) sagaida, ka līdz desmitgades beigām vismaz pusi no tās globālā pārdošanas apjoma veidos automobiļi bez iekšdedzes dzinēja. Runājot par abiem britu zīmoliem, kas atrodas zem vienas korporācijas jumta, līdz 2030. gadam abi būs pilnībā elektriski.