BMW iX un Mercedes-Benz EQS – Autocar tests

Vācu autoražotāji, radot jaunus transportlīdzekļus, parasti darbojas kā kopētāji. Kad BMW debitē ar kaut ko jaunu un interesantu, Mercedes-Benz drīz pēc tam nāk klajā ar ļoti līdzīgu tiešu konkurentu, un otrādi. Šajā maisījumā iesaistās arī Audi. Tomēr pašlaik gan BMW, gan Mercedes-Benz, šķiet, ir ļoti atšķirīgi elektromobiļu flagmaņi – BMW iX un Mercedes-Benz EQS. Abu zīmolu augstākā līmeņa elektromobiļi konkurē dažādos segmentos un tiem ir ļoti atšķirīgas pieejas. Kas notiek, ja šos divus ļoti atšķirīgos elektromobiļus nostāda vienu pret otru?

Šajā jaunajā Autocar testā mēs to redzam, jo BMW iX xDrive50 sacenšas ar Mercedes-Benz EQS 450 . Abiem automobiļiem ir iespaidīgi parametri: BMW iX xDrive50 izmanto 105 kWh akumulatoru, kas, pēc Autocar datiem, nodrošina maksimālo reālo nobraukumu aptuveni 290 jūdžu. Autocar izmēģinājumos konstatēja, ka Mercedes reālais nobraukums ir par aptuveni 100 jūdzēm lielāks.

bmw ix xdrive50 mineral white 56 830x553

Lai gan jaudai ir daudz sakara ar šo diapazonu. Mercedes-Benz EQS 450 izmanto vienu aizmugurē uzstādītu elektromotoru, kas nodrošina 329 zirgspēkus, salīdzinot ar BMW iX ar diviem elektromotoriem, kas nodrošina 516 zirgspēkus. Protams, iX ir ātrāks. Tomēr neviens no šiem automobiļiem nav paredzēts veiktspējas uzlabošanai. Tā vietā abi automobiļi ir paredzēti vienmērīgam, bezrūpīgam greznumam, un tie abi to nodrošina, lai gan nedaudz atšķirīgi.

Mercedes EQS ir grezns ar tehnikas, moderniem ekrāniem un spožām gaismām. Jāatzīst, ka tas ir žilbinoši, pat fotogrāfijās. Tomēr iX greznību veido vienkāršākā veidā; tā ir smalka, tīra izskata, gaiša, gaisīga un piepildīta ar bagātīgiem materiāliem. BMW iX salons ir daudz mazāk izsmalcināts nekā EQS salons, lai gan tas ir mazāk košs.

Runājot par to, kā tie brauc, BMW iX nav pārsteidzoši, ka tas ir patīkamāks. Lai gan tas ir smagāks, tā augstākais braukšanas augstums nodrošina lielāku balstiekārtas gājienu, padarot to bez piepūles komfortablu. Protams, EQS ir jauks, taču tā masīvie riteņi ļauj salonā iekļūt augstfrekvences ceļa nelīdzenumiem. Abi automobiļi brauc lieliski, taču iX ir nedaudz labāks.

mercedes benz eqs test drive 04 830x553

No otras puses, EQS, kas nav pārsteidzoši, ir veiklāks nekā iX. Tas ir zemāks, lēzenāks un tam ir agresīvāka aizmugurējo riteņu stūrēšanas konfigurācija, kas ļauj sasniegt pārsteidzoši mazu pagrieziena rādiusu un veiklību. iX nav nekāds šķērslis un ir pārsteidzoši spējīgs, taču EQS ir asāks no abiem automobiļiem.

Kura automašīna ir labāka? Kurš no tiem labāk demonstrē labāko, ko zīmols spēj radīt? Pārbaudiet Autocar pārskatu, lai to uzzinātu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru