Foto salīdzinājums: Jaunais BMW X1 un vecais BMW X1

Izsmejiet BMW X1, cik vien vēlaties, Bimmera fani, taču tas ir viens no svarīgākajiem BMW pārdotajiem automobiļiem. Tas ir ne tikai premium klases krosovers, kas vidēja vecuma piepilsētas iedzīvotājiem ir kā kaķu ēsma, bet tas ir arī par pieņemamu cenu, tāpēc lielākā daļa tūkstošgades vecāku to var iegādāties. Tāpēc tas tik labi pārdodas. Taču tas patiešām nav tikai cinisks naudas gūšana, BMW X1 vienmēr ir bijis labs automobilis, abas tā paaudzes, un šī jaunā automašīna solās būt labākā no līdz šim pārdotajām.

Tā kā BMW X1 ir tik liels pārdevējs, neskaitāmi daudzi X1 klienti tagad domā, vai viņiem vajadzētu pāriet uz jaunāku modeli. Tāpēc mēs nolēmām, ka būtu lietderīgi salīdzināt abu automobiļu stilu, lai noskaidrotu, kurš no tiem izskatās labāk.

BMW X1 vs BMW X1 2 of 4 830x830

Otrās paaudzes BMW X1, kas tagad tiek nomainīts, bija labi izskatīgs automobilis, taču tam tiešām nebija nekādu interesantu vai izceļas īpašību. Tas bija tikai tāds kā auto. Noņemiet emblēmas un režģi, un otrās paaudzes X1 varētu uzskatīt par gandrīz jebkura cita zīmola krosoveru. Tomēr šis jaunais automobilis izskatās krasi atšķirīgs, un tam ir daudz vairāk sava rakstura.

Šis jaunais automobilis no iepriekšējā atšķiras kā diena un nakts no dienas. Tā jaunais režģis ir lielāks un kvadrātiskāks nekā iepriekšējās paaudzes X1, un tam ir aktīvās režģa žalūzijas. Tam ir arī divas lielas rievas motora pārsegā, asāki priekšējie lukturi un pavisam cits priekšējais bamperis. Kopumā jaunais BMW X1 ir daudz sportiskāks un agresīvāks automobilis, kas izskatās un jūtas kā BMW. Tas nenozīmē, ka iepriekšējā X1 priekšpuse bija slikta, tā vienkārši bija mazliet garlaicīga, jo īpaši tās dzīves cikla beigās.

BMW X1 vs BMW X1 1 of 4 830x830

Ja uz abiem automobiļiem skatās no sāniem, jaunais automobilis ir daudz raksturīgāks. Tas ir vertikālāks, labi sēž uz riteņiem, izskatās kompakts un tam ir pārsteidzoši jauka Hofmeistera kloķa forma. Savukārt aizejošajam X1 vairāk piemita liela hečbeka noskaņa, kas nebija īpaši pievilcīga.

Outback, atkal, vecais auto bija liels garlaicīgi meklē. Tikai divi lieli aizmugurējie lukturi, un tas ir viss. Šī jaunā automobiļa vairāk veidoti aizmugurējie lukturi un asais aizmugurējais jumta spoileris piešķir tam daudz augstāku, sportiskāku izskatu.

Tomēr vissvarīgākās izmaiņas notika iekšpusē. Lielākā daļa klientu šajā segmentā priekšroku dod komfortam, plašumam, tehnoloģijām un praktiskumam, un jaunais X1 dominē pār veco visās šajās kategorijās. Jaunajam automobilim ir pilnīgi un unikāls interjera dizains ar glītu instrumentu paneļa izkārtojumu, zīmola jaunāko iDrive 8, foršu konsoļveida roku balstu un vienu no BMW modernākajiem stūres riteņiem, kas izskatās vislabāk.

Godīgi sakot, starp šīm divām automašīnām nav nekāda strīda. Jaunais BMW X1 izskatās daudz labāk nekā vecais, un daudzi klienti vēlēsies nomainīt savu pašreizējo X1 pret šo jauno, kad tas beidzot debitēs.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru