Oglekļa šķiedras riteņi nav nekas jauns. Koenigsegg bija pirmais ražotājs, kas patiešām sāka virzīt oglekļa riteņu diskus, lai gan tas nebija izgudrojis šādas lietas, Ford piedāvāja oglekļa šķiedras riteņu opciju Shelby GT500, un arī Corvette Z06 saņems oglekļa riteņu diskus. Ja vēlaties, ir pat dažas pēcpārdošanas iespējas. Tomēr tagad spēlē iesaistījusies arī HRE Wheels ar savu jauno CRBN programmu.
Sākotnēji CRBN programmas ietvaros tiks radīti riteņi ar oglekļa šķiedras stobriem un kalta alumīnija centriem, lai izveidotu īpaši vieglus riteņus, kas ir pietiekami izturīgi, lai izturētu trases darba apstākļus.
“Tā kā oglekļa šķiedras riteņu diski kļūst arvien pieejamāki vairākiem oriģināliekārtu ražotājiem, mēs zinājām, ka materiāli un tehnoloģijas beidzot ir gatavas, lai mēs varētu sasniegt savus mērķus, izmantojot oglekļa šķiedru,” teica Alan Peltier, HRE Wheels izpilddirektors. “Mūs aizrauj tas, ka CRBN loka ritenis ir tikai sākums HRE eksotisko materiālu un progresīvu ražošanas metožu izmantošanai. Mūsu mērķis ir nepārtraukti paplašināt iespējas, lai mēs turpinātu pārspēt mūsu klientu, kuriem pieder pasaules vismodernākie superauto un hiperauto, prasīgās prasības.”
Sākumā CRBN sērijas HX1 riteņus veidos četri modeļi – HX100 Mesh, HX101 Y-Spoke, HX104 V-Spoke un HX107 Split 5-Spoke, kas visi būs pieejami 20, 21 un 22 collu diametrā. HRE arī pielika lielas pūles, lai nodrošinātu, ka nav redzamas nekādas šuves līnijas, izveidojot pilnīgi viengabalainu oglekļa ārējo slāni. Aplūkojot oglekļa mucas tuvplānā, šajos jaunajos preses fotoattēlos redzams, ka tās izskatās satriecoši.
Kā vienmēr, katrs HRE ritenis tiek izgatavots pēc pasūtījuma, tāpēc ir pieejami dažādi apdares veidi. Dažās fotogrāfijās redzamais oglekļa stobrs ar bronzas alumīnija centriem ir elpu aizraujošs riteņa dizains, par kuru es būtu gatavs pārdot dažus no saviem iekšējiem orgāniem.