Lūk, kā ir braukt ar E92 M3 GTS

Viens no retākiem, dažkārt pat aizmirstiem BMW modeļiem pēdējās desmitgadēs ir E92 M3 GTS. No visiem BMW M īpašajiem modeļiem, piemēram, CS, CSL un GTS modeļiem, M3 GTS ir viens no vismazāk apspriestajiem. To aizēnoja tā priekšgājēji, piemēram, E46 M3 CSL, un tā pēcteči, piemēram, M4 GTS un M4 CS. Tomēr E92 M3 GTS patiesībā varētu būt labāks par lielāko daļu no tiem un ir pelnījis zināmu mīlestību. Šajā videoklipā mēs varam redzēt, kā tas izskatās, sēžot pie stūres.

Kā jau ierasts AutoTopNL, mēs varam aplūkot E92 M3 GTS no vadītāja vietas. Taču vispirms mēs redzam automobiļa ārpusi, un, manuprāt, M3 GTS ir visskaistākais BMW īpašais modelis. Tam ir tieši tik daudz vizuālās agresijas un motorsporta sajūtas, un tas patiešām ir vistuvākais BMW automobilis, kāds jebkad bijis 911 GT3, vismaz vizuāli. Ugunīgi oranžā krāsa arī nekaitē.

Arī iekšpusē tas ir stilīgākais no visiem īpašajiem M automobiļiem. Tam ir īsti Recaro sacīkšu ķeburu sēdekļi ar sešu punktu sacīkšu drošības jostām, lai gan, ja brauktu pa ceļu, varētu izmantot arī parastās drošības jostas. Tā vienkāršais mērinstrumentu panelis ar krāšņajiem pulksteņa cipariem arī bija BMW mērinstrumentu virsotnes.

BMW M3 GTS Wallpaper 30 750x500

Taču E92 M3 GTS tik lielisks bija un joprojām ir tā dzinējs. Es teikšu, ka M3 GTS ir labākais dzinējs no visiem BMW īpašajiem automobiļiem, un es cīnīšos pret ikvienu, kurš apgalvo pretējo. GTS darbam BMW M paņēma standarta M3 standarta 4,0 litru V8 motoru ar dabisko izplūdes gāzi un palielināja to līdz 4,4 litriem, kas palielināja jaudu līdz 444 zirgspēkiem, un, pateicoties Inconel-titāna izplūdes gāzei, tas skanēja vēl labāk. Šim lieliskajam motoram bija pievienota septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba, kas joprojām ir labākā pārnesumkārba, kas uzstādīta īpašam M automobilim.

Ir neskaitāmi daudz video, kuros redzami cilvēki, kas brauc ar E46 M3 CSL, jo tam ir leģendārs statuss, bet ir tik maz M3 GTS, un tas ir netaisnīgi. Tāpēc aplūkojiet to šajā video un pārliecinieties, kāpēc E92 M3 GTS nevajadzētu aizmirst.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru