Mercedes atsakās no BMW 1. un 2. sērijas Active Tourer konkurentiem: Baumas

Mercedes ir nepārprotami norādījis, ka vēlas iedziļināties luksusa segmentā, koncentrējoties uz lielākiem un dārgākiem automobiļiem (sākot no C klases), tādējādi kaitējot kompaktajiem automobiļiem. Lai gan pārdošanas rādītāji, visticamāk, samazināsies pēc dažu mazāku automobiļu atteikšanās, trīsstaru zvaigzne ir apkopojusi skaitļus un apgalvo, ka tā joprojām pelnīs vairāk naudas. Kā? Lielākas peļņas maržas no fancier automašīnām kompensēs dažu sākumlīmeņa modeļu likvidēšanu.

Vācijas biznesa laikrakstam Handelsblatt ir labi zināms, ka trīs Mercedes modeļi dzīvo uz aizņemtā laika rēķina. Konkrēti, A klases hečbeks, A klases sedans un B klases minivens tiks izņemti no aprites līdz desmitgades vidum. Paredzams, ka tuvākajā laikā visi trīs modeļi tiks atjaunināti viduscikla laikā, bet netiks atjaunoti līdz nākamās paaudzes modeļiem 2025. gadā.

Mercedes A Class Sedan 2 830x623

Tas faktiski nozīmē, ka Mercedes nebūs atbildes uz BMW 1. sērijas hečbeku, 1. sērijas sedanu un 2. sērijas Active Tourer. Tiek uzskatīts, ka trīsstaru zvaigzne savā portfolio saglabās GLA un GLB krosovera modeļus, kas ir loģiski, ņemot vērā to, ka cilvēki joprojām izvēlas SUV automobiļus. Tiek uzskatīts, ka abi augstpiedziņas modeļi pāries uz jaunu MMA platformu, uz kuras balstīsies vēl divi kompakti automobiļi.

Ar 2. sērijas Gran Coupe konkurējošajam CLA kupejainajam sedanam acīmredzot ir nākotne Mercedes modeļu klāstā, un tas tiks pārdots kopā ar savu universāļa ekvivalentu – CLA Shooting Brake. Ņemot vērā A klases sedana izzušanu, mēs neesam pārsteigti, ka CLA paliek, taču mēs negaidījām, ka CLA SB izdzīvos. Luksusa universālis pārstāv reti sastopamu segmentu, un mēs nekad neesam neko dzirdējuši no BMW par 1. sērijas / 2. sērijas Touring modeļa izveidi.

Bavārijas zīmols arī rūpīgi izvērtē savu kompakto automobiļu piedāvājumu, ņemot vērā gaidāmos Euro 7 emisiju noteikumus. To izpilde prasīs lielus ieguldījumus iekšdedzes dzinējos un/vai hibrīddzinēju ieviešanā, turklāt pēdējais no minētajiem risinājumiem radīs problēmas ar iepakojumu. Autocar šī gada sākumā ziņoja par to, ka BMW rūpīgi analizēs savu mazo ar iekšdedzes dzinēju darbināmo automobiļu nākotni.

Audi oficiāli apstiprināja, ka A1 Sportback un Q2 subkompaktie modeļi tuvākajos gados vairs netiks ražoti.

Avots: Handelsblatt (nepieciešams abonements)

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru