Vācu zīmoli lieliski prot ražot luksusa klases automobiļus. Lai gan daži varētu apgalvot, ka zviedri ir labāki, jo Volvo vagoni ir izcili, nevar noliegt, ka vācu autoražotāji ražo slepenus vagonus. BMW, Audi un Mercedes-Benz ir vieni no labākajiem luksusa automobiļu ražotājiem pasaulē. Diemžēl desmitgades beigās mums nāksies vienu no šiem zīmoliem svītrot no saraksta. Saskaņā ar jaunu Automobilwoche ziņojumu Mercedes-Benz 2030. gadā beigs ražot savus universāļus.
Jums, BMW faniem, tas varētu būt vienalga, jo Mercedes-Benz ir BMW galvenais konkurents, tāpēc vagonu zaudēšana tikai palīdz bavārijas konkurentiem. Tomēr jums būtu jāpievērš uzmanība, jo Mercedes pamatojums, kāpēc pārtrauc savu universāļu modeļu ražošanu, varētu attiekties arī uz BMW un Audi. Saskaņā ar ziņojumu Mercedes-Benz vairs neuzskata, ka vagoni ir pietiekami rentabli, galvenokārt pieprasījuma trūkuma dēļ ASV un Ķīnas tirgos. Tāpēc Mercedes-Benz vēlas vairāk koncentrēties uz dažādām virsbūves formām, tādām, kuras pārdod vairāk, un tas ir tikai Mercedes kautrīgs paziņojums par vēlmi pārdot vairāk krosoveru.
Tomēr, izmantojot elektrifikāciju, lielāks braukšanas augstums ir ļoti noderīgs, jo lielie akumulatoru bloki, kas atrodas uz grīdas, aizņem daudz vietas. Tāpēc daži elektriskie sedani, piemēram, Polestar 2, izskatās tā, kā izskatās. Runājot par Polestar 2, kas ir slavenākais augsta braukšanas augstuma elektriskais sedans, tieši tādu Mercedes-Benz vēlas būvēt, protams, līdzās saviem krosoveriem – augstus braukšanas augstuma sedanus.
BMW lielākie tirgi ir Ķīna un ASV, un BMW jau vairākus gadus nav piedāvājis automobiļus Ķīnā, un tuvākajā laikā BMW neplāno tos atgriezt šajā tirgū. Ja Mercedes-Benz neredz iemeslu, kādēļ ražot automobiļus tikai Eiropas tirgiem, tad pilnīgi iespējams, ka arī BMW nonāks pie tāda paša secinājuma. Iespējams, ka līdz desmitgades beigām mēs piedzīvosim BMW vagonu beigas. Mēs noteikti ceram, ka nē, taču tam nav precedenta.