Pāreja no V12 ar divām turbīnām uz elektrisku piedziņu var būt sarežģīta. Tas nav tik vienkārši, kā noņemt vienu un pievienot otru. Jauno Rolls-Royce automobiļu izstrādē ir rūpīgi jānoregulē regulējums, kalibrēšana, izsmalcinātība, NVH un veiktspēja, lai nodrošinātu absolūti labāko iespējamo pieredzi. Tieši tāpēc mēs esam ārkārtīgi ieinteresēti redzēt, kā jutīsies jaunais pilnībā elektriskais Rolls-Royce Spectre pēc gadsimtu ilgas zīmola V12 automobiļu tūninga pieredzes.
Nesen izdevumam Motor Trend bija iespēja pavizināties ar Spectre, lai sniegtu pirmos iespaidus par automobiļa sajūtām. MT redaktors Basems Vasefs (Basem Wasef) raksturo Rolls-Royce Spectre kā kaut ko daudz atšķirīgāku no elektriskā Wraith aizstājēja. Patiesībā viņa tuvākais salīdzinājums ir neticami retais Phantom Coupe. Lai gan fotogrāfijās Spectre var izskatīties līdzīgs Wraith, realitātē tas acīmredzot ir daudz iespaidīgāks nekā Wraith.
Pagaidām Rolls-Royce nesniedz nekādus datus par Spectre, jo testa mula, ar kuru brauca Motor Trend, acīmredzot bija pabeigta tikai 25 procentos. Tāpēc nav zināms akumulatora izmērs vai veiktspējas rādītāji. Tomēr Rolls apgalvoja, ka šajā prototipa braucienā izmantotais testa mūlis izmanto četrus elektromotorus, pa vienam pārim pie katras ass. Paredzams, ka jauda būs liela.
Pēc Wasefa teiktā, Rolls-Royce Spectre arī šķiet pārsteidzoši veikls, lai gan tā balstiekārtas regulēšana vēl tiek izstrādāta. Arī jauda, protams, ir bez piepūles, taču sajūta ir ļoti līdzīga Rolls, nevis tipiskam elektriskajam automobilim, kas ir labi. Šķiet, ka Rolls ir noregulējis Spectre tā, lai tā tūlītējais griezes moments tiktu nodrošināts lineārāk, nevis uzreiz. No Spectre nevajag sagaidīt no konstrukcijas kaklu žņaudzošu paātrinājumu – Rolls automašīnā tas būtu neķītri.
No dzirdētā mēs ar nepacietību gaidām, ko Rolls-Royce var piedāvāt. Tā vēsturē pirmais elektromobilis būs svarīgs zīmola modelis, un šķiet, ka tas ir labi iesācis.