Noteiktos tirgos pieejams BMW apsildāmo sēdekļu abonements

Viena no lielākajām jaunajām funkcijām, ko pēdējo desmit gadu laikā ieviesuši daudzi automobiļu ražotāji, ir atjaunināšana pa gaisu. Būtībā autoražotāji vēlējās, lai klienti varētu atjaunināt savu automobili attālināti, atrodoties pie savas automašīnas. Tomēr, kā jau iepriekš brīdinājām, daži no šiem atjauninājumiem varēja būt saistīti arī ar abonēšanas maksu par tādām funkcijām kā apsildāmi sēdekļi vai automātiskās tālās gaismas. Dienvidkorejas BMW ir viens no pirmajiem, kas ieviesis abonēšanas modeli populārajai apsildāmo sēdekļu opcijai. ( (Šķiet, ka kopš tā laika tie ir atcelti.)

Apsildāmie sēdekļi par 18 dolāriem mēnesī

bmw i7 7 series 79 1 830x553

Dienvidkorejā BMW klienti tagad var maksāt ikmēneša maksu, lai atslēgtu apsildāmo sēdekļu funkciju savos automobiļos. Pēc pašreizējā valūtas maiņas kursa par aptuveni 18 ASV dolāriem Korejas klienti var baudīt apsildāmo sēdekļu greznību. Alternatīvi viņi var iegādāties viena gada plānu par 176 ASV dolāriem vai trīs gadu abonementu par 283 ASV dolāriem.

Šī īpašā funkcija ir pieejama kā lejupielādējams elements vietējā BMW ConnectedDrive veikalā, kurā pieejams arī plašs lietotņu klāsts. Kā jau varēja gaidīt, programmatūras atjauninājums tiek nosūtīts automašīnai pa gaisu, tāpēc nav nepieciešams apmeklēt vietējo dīleri. BMW Dienvidkorejas filiāle piedāvā arī vienu mēnesi ilgu bezmaksas izmēģinājuma versiju ar iespēju iegādāties apsildāmos sēdekļus pastāvīgi par 406 ASV dolāriem.

Piedāvātie vairāki abonementi

bmw i7 7 series 59 1 830x553

Citi OTA uzlabojumi ietver apsildāmu stūres ratu par 10 ASV dolāriem mēnesī vai 222 ASV dolāriem, ja to iegādājaties uzreiz. Apple Carplay? $305. Turklāt klientiem būs pieejams tālās gaismas asistents, aktīvā kruīza kontroles (ACC) autovadītāja palīgsistēma ar Stop & Go funkciju un autovadītāja reģistrators. Netika aizmirsti arī elektromobiļi. IconicSounds Sport ir funkcija, ko var pievienot savam elektriskajam BMW par 138 ASV dolāriem.

Protams, BMW nav pirmais autobūves uzņēmums, kas ievieš šo biznesa modeli. Tesla bija tā aizsācējs, un drīz vien tai sekoja arī citi autoražotāji. 2019. gadā BMW of North America atteicās no plāna iekasēt 80 ASV dolāru gadā par Apple CarPlay pēc plašas pretestības. Tāpēc vēl nav zināms, vai šis jaunais biznesa modelis atgriezīsies Amerikas Savienotajās Valstīs.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru