Pilnībā elektrisko BMW modeļu pārdošanas apjomi 2021. gadā pieauga vairāk nekā divas reizes

Pandēmija un mikročipu trūkums visā pasaulē pagājušajā gadā nav kavējuši BMW pārdošanas apjomus. Uzņēmums nupat paziņoja par savu līdz šim labāko pārdošanas rekordu – grupa pēdējo 12 mēnešu laikā klientiem piegādāja 2,5 miljonus automobiļu. Rūpīgāk aplūkojot rezultātus, redzams arī tas, ka 2021. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu vairāk nekā divkāršojies pilnībā elektrisko modeļu pārdošanas apjoms, kas liecina par nepārprotamu priekšroku jaunu klientu vidū.

“Neraugoties uz piegādes sastrēgumiem un koronavīrusa pandēmijas turpināšanos: Mēs panācām labus pārdošanas rādītājus 2021. gadā, pateicoties spēcīgiem darbības rezultātiem un lieliskam produktu klāstam. Mūsu zīmoli uzrādīja neskaitāmus visu laiku labākos pārdošanas rezultātus visā pasaulē, un to priekšgalā ir BMW zīmols, kas ir pirmais pasaules premium segmentā,” sacīja Pīters Nota, BMW AG valdes loceklis, kurš atbild par klientiem, zīmoliem un pārdošanu. “Pagājušajā gadā tika pārdoti vairāk nekā 100 000 pilnībā elektrisku transportlīdzekļu, tāpēc elektromobilitātes veicināšana bija mūsu nepārprotams mērķis,” turpināja Nota.

bmw ix3 facelift photos 44 830x554

Tāpēc 2022. gadā galvenā uzmanība tiks pievērsta vēl lielākai elektromobiļu piedāvājuma paplašināšanai, lai labāk aptvertu vairāk segmentu un līdz ar to palielinātu pārdošanas apjomus. Kopumā 2021. gadā 13% no visā pasaulē pārdotajiem BMW un MINI automobiļiem – kopumā 328 316 vienības ( 70,4%) – jau bija elektrificēti. Eiropā tas jau bija vairāk nekā 23% (225 415 vienības). Aptuveni katrs desmitais klientiem piegādātais BMW X3 automobilis bija pilnībā elektrisks, proti, BMW iX3. Jaunpieejamais SUV 2021. gadā tika pārdots 37 939 eksemplāros.

Šajā pašā periodā katrs trešais klients visā pasaulē, kurš iegādājās MINI 3 durvju modeli, izvēlējās pilnībā elektrisko versiju (34 851 vienība). Tajā pašā laikā BMW i3 devītajā gadā turpināja augt: pārdoti 28 216 automobiļi, kas ir par 5,4 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā, kad tika pārdots par 5,4 procentiem vairāk BMW i3 automobiļu. Sākot ar šo gadu, klāsts paplašināsies ar iX un i4, un 2022. gada beigās tiks prezentēta pilnībā elektriskā 7. sērija un BMW X1.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru