Retail Next – BMW jaunā pieeja transportlīdzekļu pārdošanai

BMW ar svaigu dizaina koncepciju pabeidz izstāžu zāles pārbūvi Amerikas Savienotajās Valstīs. Pirmajā posmā Retail Next tiks ieviests aptuveni 25 vietās visā pasaulē. Viena no šīm vietām būs BMW galvenais korporatīvais veikals Manhetenā, Ņujorkā.

Retail Next ir ne tikai dīlera interjera telpas dizaina pārveide, bet arī jauna koncepcija un idejas par BMW pasūtīšanas procesu. Turpmāk tiks izstādīti pieci vai seši automobiļi, kurus ieskauj augstas klases mēbeles un atpūtas krēsli. Iedomājieties savu nākotnes BMW dīleri kā elegantu un greznu boutique viesnīcu ar pieciem vai sešiem eksponētiem automobiļiem, ko ieskauj augstas klases mēbeles un atpūtas krēsli.

Papildus jaunajam dizainam mazumtirdzniecības vietās, kas modernizētas līdz Retail Next, vairs nebūs pārdošanas konsultantu kabīņu. Pārdevēji sarunāsies ar potenciālajiem klientiem turpat blakus automobiļiem, kurus viņi vēlas iegādāties. Un šo tēmu mēs šodien aplūkojām ar Pīteru Notu, BMW valdes locekli, kurš atbild par pārdošanu un mārketingu.

P90391007 highRes pieter nota member o 830x553

Saskaņā ar Nota teikto, Retail Next tika izstrādāts jau pirms COVID-19 pandēmijas, taču to paātrināja klientu reakcija uz jauno normu, pasūtot BMW automašīnu vai SUV. Kamēr Eiropas klienti bija pieraduši pasūtīt savu sapņu specifikāciju un gaidīt nedēļām vai pat mēnešiem, līdz auto nonāks pie viņiem, ASV BMW klientus piesaistīja tūlītēja apmierinātība, ko sniedz iespēja saņemt dīlera specifikāciju atbilstošu automašīnu no auto stāvvietas. Tāpēc mums bieži vien tiek piedāvāti galvenokārt balti, melni vai pelēki BMW automobiļi.

Nota pēdējo gadu laikā ir novērojusi izmaiņas klientu uzvedībā šajā dīķa pusē. Topošie BMW īpašnieki tagad ir gatavi pasūtīt automašīnu ar atbilstošām funkcijām, opcijām un krāsām, neraugoties uz to, ka ražošanai ir ilgs sagatavošanās laiks. Protams, tas palīdzēs arī BMW piegādes ķēdei, jo pasūtīšanas procesus ir daudz vieglāk pārvaldīt nekā pasūtīšanas procesus.

Pagājušajā gadā Cars.com veica aptauju, un 41% cilvēku atbildēja, ka nākamreiz plāno pasūtīt pēc pasūtījuma būvētu transportlīdzekli. Tāpēc BMW uzskata, ka veids, kā jūs iegādājaties savu automašīnu, nākotnē varētu mainīties, tāpēc arī ir izstrādāta iniciatīva Retail Next.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru