SPIED: BMW M3 CS uz Nirburgringas trases ar CSL stila seju

Ņemot vērā visas ziņas par gaidāmo BMW M4 CSL, var viegli aizmirst par gaidāmo BMW M3 CS. Lai gan M3 CS nebūs tik hardcore kā M4 CSL, tas joprojām būs stingrāks nekā M3 Competition. Vēl svarīgāk ir tas, ka tas varētu būt vēl labāks autovadītāja auto nekā jau tā izcilais M3 Competition. Dažās jaunās spiegu fotogrāfijās redzams M3 CS Nirburgringā, un hype vilciens atstāj staciju. (Fotogrāfijas mums nepieder, bet tās var apskatīt šeit)

Priekšpusē BMW M3 CS izskatās ļoti līdzīgi M4 CSL – ar tādu pašu jauno režģa ieliktni, līdzīgām priekšējām gaisa ieplūdes atverēm un, šķiet, tādu pašu priekšējo apakšējo sadalītāju. Visa priekšpuse ir ietērpta kamuflāžā, taču ir skaidrs, ka M3 CS nav tā paša motora pārsega ar dziļo liekšķermeni, tāpēc tas nebūs tieši tāds pats, bet būs līdzīgs.

Aizmugurē M3 CS nav M4 CSL kaķu spoilera, taču tam ir neliels lūpu spoileris, kas aizmugurē piešķir papildu sportiskumu. Tomēr, izņemot to, salīdzinājumā ar standarta M3 ir mainījies pavisam nedaudz.

BMW M5 CS Test Drive 33 of 40 830x467

Interesanti, ka CS aizmugurējie logi ir pārklāti ar kamuflāžu, kas ir neparasti. Iespējams, tas ir saistīts ar aizmugurējiem sēdekļiem, kas varētu būt līdzīgi M5 CS kausa tipa sēdekļiem, un BMW vēlas to noslēpt no acīgajiem skatītājiem. Iespējams, ka tam būs arī kāds viegls, Perspex stila aizmugurējais stikls. Taču pirmais variants ir ticamāks nekā otrais.

M3 CS motora pārsegā būs tas pats 3,0 litru I6 motors ar divām turbīnām kā M3 Competition, taču tā jauda var sasniegt līdz pat 540 ZS, nevis 503 ZS, kā tas ir M3 Competition. Lai gan tiek apgalvots, ka M4 CSL jauda ir aptuveni 550 zirgspēku, tāpēc neesmu pārliecināts, vai BMW ļaus viņiem sasniegt tik līdzīgus jaudas rādītājus. Saskaņā ar mūsu avotu sniegto informāciju M3 CS saņems tikai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un xDrive visu riteņu piedziņu.

Ņemot vērā neticamos panākumus, ko guva M2 CS un M5 CS, ir tikai likumsakarīgi, ka fani cer uz tādu pašu burvību arī no M3 CS. BMW M5 CS ir mans mīļākais mūsdienu BMW, tāpēc es pats ceru, ka M3 CS varētu būt mazāka, vieglāka un asāka versija. Ja tas tā notiks, tad mums ir vēl viena nākotnes klasika.

[Rendering: motor.es]

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru