SPIED: G80 BMW M3 CS atkal notverts Nirburgringā

BMW M4 CSL ir ieguvis lauvas tiesu BMW mediju uzmanības, un tam ir pamatots iemesls – tā ir ikoniskā zīmola atgriešanās. Tomēr patiesībā ir bijis vēl kāds automobilis, kuru es gaidīju vēl vairāk, kurš šķietami ir aizmirsts M4 CSL ažiotāžas vidū, un tas tikko tika redzēts Nirburgringā, veicot dažus testus pirms tā atklāšanas – BMW M3 CS.

Patiesībā esmu vairāk sajūsmā par M3 CS nekā par M4 CSL vairāku iemeslu dēļ. Pirmais iemesls ir tas, ka man labāk patīk M3 izskats, un es domāju, ka CS izskatīsies mazliet mazāk absurdi nekā M4 CSL. Otrs iemesls ir tas, ka tas būs mazliet lietojamāks, mazliet reālāks. CSL ir foršs un viss, bet tas ir mazliet pārāk hardcore. Pēdējie BMW CS modeļi ir bijuši īstais “saldo punkts”, kas nodrošina stingrāku veiktspēju, kas joprojām ir lietojama ikdienā. Turklāt M3 ir sedans ar četrām durvīm.

BMW M3 CS Wilco Blok 2 of 3 830x467

Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos M3 CS izskatās kā M4 CSL M3 versija ar “pīlesspailes” spoileri un agresīvāku priekšējo bamperi. Tomēr es ceru, ka tas atteiksies no M4 CSL kliedzošās grafikas, jo tā ir briesmīga.

Vēl viens iemesls, kādēļ esmu vairāk sajūsmā par M3 CS nekā par M4 CSL, iespējams, ir stulba ķirzakas smadzeņu problēma. Tas ir tāpēc, ka nesen esmu braucis ar diviem CS modeļiem – M2 CS un M5 CS – un manas alu cilvēka smadzenes to spožumu saista ar gaidāmo M3 CS. Iespējams, tas arī notiks. Nav tā, it kā M nodaļa būtu aizmirsusi, kā tā radīja šīs divas episkās mašīnas, un nevarētu šo ģenialitāti piemērot M3. Turklāt es apgalvoju, ka M3 CS varētu būt vēl labāks, jo tas sākas ar labāku bāzes automobili nekā abas.

BMW M3 CS Wilco Blok 3 of 3 830x467

Mani arī ļoti interesē, kāpēc BMW turpina maskēt aizmugurējos logus M3 CS testa mūļiem. Ko M nodaļa tur slēpjas? Mēs par to runājām jau iepriekš, un man šķiet, ka tas varētu slēpties aiz “kick-ass” aizmugurējiem sēdekļiem, kā tas redzams M5 CS, kas būtu forši. Bet vēl ir pāragri spriest. Vēl viena doma varētu būt, ka tie ir kādi vieglie, perspex stila aizmugurējie logi, bet tas ir apšaubāmi.

BMW nav publicējis nekādus mājienus par jaudu vai veiktspēju, taču sagaidāms, ka tiks izmantots tāds pats 3,0 litru rindu sešcilindru dzinējs ar divām turbīnām, kāds ir visos citos M3/M4 modeļos, taču ar jaudu kaut kur starp M3 Competition un M4 CSL. Iespējams, ap 525 zirgspēkiem? To mēs redzēsim pavisam drīz.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru