2023. gada BMW X6 Facelift iegūs jaunus dienas gaitas lukturus

Luksusa BMW augstākās klases automobiļi tiek virzīti uz unikālu dizainu, lai tos atšķirtu no pārējiem modeļiem. Mēs jau esam redzējuši dalītos priekšējos lukturus gaidāmajam 7. sērijas BMW, un rīt mēs redzēsim arī atjaunināto BMW X7 LCI ar līdzīgu dizainu. Taču arī “zemākā” luksusa apvidus automobiļu klase piedzīvos dizaina pārvērtības. Kad 2023. gadā tas nonāks tirgū, BMW X6 faceliftam būs pilnīgi jauns dienas gaitas lukturu dizains. Starp citām dizaina izmaiņām. Jaunos lukturus varat aplūkot šeit.

Pārstrādāti dienas gaitas lukturi

Šajos jaunajos fotoattēlos, kas publicēti vietnē Instagram, redzams BMW X6 Facelift prototips, kas pārklāts ar maskējumu, taču atklāj savus jaunos dienas gaitas lukturus. Jaunajā gaismu dizainā redzama trijstūra forma ar bultiņu, kas vērsta uz gaismu korpusa ārējām malām. Un tas nav nekāds pārsteigums, jo BMW ikoniskie lukturi gadu gaitā ir mainījušies: no dubultajiem lukturiem līdz eņģeļu acīm, L formas lukturiem un tagad līdz šim jaunajam dizainam.

2023. gada BMW X6 Sports Activity Coupe iegūs nedaudz platāku radiatora režģi, savukārt priekšējie gaisa aizkari ir pārveidoti, lai iegūtu agresīvāku izskatu. Joprojām nav zināms, vai arī aizmugures dizains piedzīvos vieglas pārmaiņas. Taču viens ir skaidrs: salona dizains noteikti tiks pārveidots. Iepriekšējās spiegu fotogrāfijas un baumas liecina par lielu izliektu displeju, līdzīgi kā BMW i4 un iX.

Turklāt jaunais X6 facelifts, visticamāk, zaudēs arī pašreizējo stilīgo elektronisko pārnesumu pārslēdzēju, aizstājot to ar I20 BMW iX minimālistisko pārslēdzēju, kas tiks izmantots arī citos nākotnes ģimenes modeļos, piemēram, G09 XM, G26 i4, gaidāmajā G05 X5 LCI, G70/71 7. sērijā, U06 2. sērijā un U11 X1. Iekšējās informācijas sniedzēji runā arī par jaunām tehnoloģijām un opcijām, piemēram, Ambient Air un Acoustic Glazing, un, protams, izgaismotu nieru režģi ar režģa dizainu.

Jauni dzinēji

BMW B58 Engine 1 830x623

Motoru klāsts ir būtiski uzlabots. 2023. gada BMW X6 xDrive40i tiks aprīkots ar modernizētu B58 3,0 litru sešcilindru dzinēju, kura jauda ir 370 ZS. Nākamais dzinēju uzlabojumu sarakstā ir B57 (TÜ3 pārskatīšana) 3,0 litru sešu cilindru dīzeļdzinējs, kura jauda, kā runā, ir 295 zirgspēki. Šis dzinējs tiks uzstādīts 2023. gada BMW X5 xDrive40d (modelis, kas nav paredzēts ASV tirgum).

Cita interesanta ziņa ir tā, ka M50i apzīmējums tiek aizstāts ar “M60i”. Līdz ar to mainās arī dzinējs – pāreja uz S68 ar diviem turbomotoriem, kas, kā tiek apgalvots, būs kopīgs arī nākamās paaudzes M5, X5 M un X6 M. Tas būs pirmais gadījums, kad BMW pirmo reizi nesenā pagātnē iebūvēs S sērijas dzinēju (kas parasti ir paredzēts tikai pilnpiedziņas M automobiļiem) citos modeļos, kas nav M modeļi. Runā, ka 2023. gada BMW X6 M60i jauda ir aptuveni 535 zirgspēki.

[Top Render: motor.es] [Via BimmerToday]

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru