SPIED: BMW X5 M LCI Facelift noķerts publiski

BMW dizaina komandai, visticamāk, nav bijis grūti atjaunināt G05 BMW X5 un tā augstas veiktspējas varianta BMW X5 M izskatu. Gan standarta X5, gan X5 M jau ir lieliski izskatīgi automobiļi, kas joprojām izskatās svaigi pat tad, kad tirgū ir parādījušies jaunāki konkurenti. Tāpēc dizaina komanda, visticamāk, vienkārši veica ātru sejas modernizāciju un devās pusdienot. Alus un šnicele? Lai ko viņi arī darītu, BMW X5 M LCI facelifts tikko tika pieķerts, veicot maskētus testus, un, kā jau bija gaidāms, atjauninājumi ir minimāli, bet efektīvi. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet tos var apskatīt šeit)

Ja neskaita jokus par to, ka dizaina atjaunināšana ir vienkārša, BMW X5 M LCI facelifts pagaidām izskatās labi. Izmaiņas ir minimālas, jo automobilis jau iepriekš izskatījās lieliski, tāpēc nevajag labot to, kas nav sabojāts, taču BMW dizaina komanda, šķiet, ir paveikusi labu darbu. Ir mainīta radiatora režģa konstrukcija, piešķirot tai leņķotāku izskatu, kas vairāk līdzinās tās radiniekam X6 M. Arī priekšējie lukturi ir tievāki nekā iepriekš, līdzīgi kā jaunajam BMW iX.

Aizmugurē aizmugurējie lukturi lielākoties izskatās tādi paši, taču tiem ir vairāk dimensijas un dziļuma, līdzīgi kā BMW to darīja ar jaunajiem X3 un X4. Šiem diviem automobiļiem tas ir foršs izskats, tāpēc mēs pieņemam, ka tas labi izskatīsies arī uz X5.

2020 BMW X5M Tanzanite Blue II 37 830x553

Pašreizējais BMW X5 M

Būs interesanti redzēt, kādas izmaiņas BMW ir veicis interjerā. Visticamāk, tas saņems dažus atjauninājumus iekšpusē, bet cik tālu BMW ies? Vai X5 M saņems jauno izliekto iDrive/mērinstrumentu paneļa ekrānu, kāds ir BMW iX? Neesmu pārliecināts, bet būs interesanti to noskaidrot, jo X5 M salons jau tā ir tik labs, ka tam nav nepieciešams daudz ko mainīt.

Jauda un veiktspēja, visticamāk, nemainīsies. Sagaidāms tas pats 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas nodrošina 600 zirgspēku jaudu (617 zirgspēku konkurences specifikācijā) un 553 ZS griezes momentu. Tomēr tas ir jāciena, jo šis, visticamāk, būs pēdējais jebkad izgatavotais BMW X5 M, kas darbināms tikai ar iekšdedzes dzinēju. Nākamais būs vai nu hibrīddzinējs, kas, visticamāk, aizņemsies kādu XM spēkrata dzinēja versiju, vai arī būs pilnībā elektrisks. Tāpēc izmaiņas varētu būt smalkas, bet BMW drīzumā veiks milzīgas pārmaiņas, tāpēc šobrīd smalkas pārmaiņas ir piemērotas.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru