SPIED: G87 BMW M2 noķerts spēlējamies sniegā

Ir dažas darbavietas, kas ir tik foršas, ka pat visbagātākie cilvēki pasaulē vēlētos tās strādāt. Formulas 1 braucējs un burbona viskija testētājs ir tikai daži no tiem, kas man nāk prātā. Vēl viens no tiem ir redzams šajos jaunajos spiegu fotoattēlos, jo ir cilvēks, kura uzdevums ir testēt topošā BMW M2 braukšanu Arktikas lokā. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet jūs tos varat apskatīt šeit).

Šajos jaunajos fotoattēlos redzams gaidāmās G87 paaudzes BMW M2, kas tiek testēts aukstā laikā Arktikas lokā. Lielākā daļa M2 īpašnieku nebrauks ar savu aizmugurējo riteņu piedziņas, vairāk nekā 400 zirgspēku jaudīgo BMW šādos laikapstākļos, taču BMW ir jāzina, ka tas tik un tā var ar to tikt galā. Tāpēc kādam tika samaksāta laba nauda, lai dotos uz Ziemeļu polāro loku un nobrauktu ar topošo M2 pa sniegu. Kur var pieteikties šādam darbam?

Līdz šim BMW M2 izskatās labi. Tas izskatās kā īstam M markas automobilim – zems un plats, ar izliektām riteņu arkām un muskuļotām aizmugurējām sānu malām. M stila spārnu spoguļi izskatās labi, un režģi ir atbilstoša izmēra. Jaunais M240i ir lielākoties labi izskatīgs automobilis, tāpēc es pilnībā ceru, ka arī īstais BMW M2 izskatīsies lieliski.

G87 BMW M2 spied 02 830x830

Spy fotogrāfijas ar instagram.com/wilcoblok/ pieklājību

Tomēr svarīgāk par izskatu ir tas, kā tas brauc. Jaunajam M2 tiek apgalvots, ka tiks uzstādīta M3 S58 dzinēja pārveidota versija; 3,0 litru motors ar divām turbīnām, bet ar aptuveni 450 zirgspēkiem, nevis bāzes M3 473 zirgspēkiem. Griezes moments, visticamāk, būs aptuveni 406 ZS, līdzīgi kā bāzes M3. Jebkurš lielāks, un M2, visticamāk, būs pārāk liels, lai to pārvaldītu. Īpaši uz sniega.

Entuziasti priecājas, jo BMW M2 būs pieejams arī ar manuālo pārnesumkārbu, kas būs pēdējā 2. sērijas automašīna, kurai tā būs pieejama. Patiesībā tas varētu būt pēdējais BMW vēsturē ar manuālo pārnesumkārbu, jo visi nākamie modeļi varētu būt pieejami tikai ar automātisko pārnesumkārbu, līdz BMW pāries uz pilnīgu elektrifikāciju. Jebkurā gadījumā manuālās transmisijas ir ceļā uz izzušanu, tāpēc, ja jums tās ir, izmantojiet tās.

BMW M2 sērijveida versiju mēs redzēsim jau šogad, tāpēc sekojiet līdzi, lai uzzinātu visu informāciju. Tas nonāks pārdošanā kā 2023. gada modelis, un tā būs jūsu pēdējā iespēja iegūt iekšdedzes M2.

[Spy kadri: instagram.com/wilcoblok]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru