BMW i3, kādu mēs to pazīstam, tikko tika izņemts no ražošanas, un, lai gan tā aizvietotājs vēl nav redzams, BMW strādā pie vēl viena i3 modeļa. Un tas ir BMW i3 sedans, kas būtībā ir 3. sērijas facelifts ar elektrisko piedziņu un paredzēts Ķīnas tirgum. Nosaukums, protams, ir dīvains, un tas noteikti radīs zināmu apjukumu BMW pasaulē, un ne tikai. Taču tā dizains ir tik atšķirīgs, cik vien iespējams, no oriģinālā i3 hečbeka.
Lai gan BMW i3 sedans noplūda jau decembrī, BMW joprojām turpina maskot savus testa automobiļus. Noplūdušie attēli atklāja arī tā izmērus. 2023. gada BMW i3 sedana garums ir 4872 mm, platums – 1846 mm, bet augstums – 1481 mm. Tā garenbāze ir 2966 mm. Arī 3. sērijas elektriskajam automobilim ir 3. sērijas modeļu saimes dizaina facelifts, kas gaidāms vēl šogad.
Foto: instagram.com/wilcoblok
Attēli norāda uz nieru režģi ar ziliem akcentiem, kā arī M sporta pakotni. Tālāk BMW i3 Sedan ir uzstādīts jauns aerodinamisko riteņu komplekts, kam seko tipiska elektromobiļa aizmugure bez ierastajiem izplūdes caurulēm. Aizmugurējā bamperī ir vairāk zilā krāsā krāsotu ieliktņu, kas norāda uz elektrisko piedziņu zem motora pārsega.
Jaunajam BMW i3, visticamāk, būs divi ekrāni – 12,3 collu pilnībā digitālais instrumentu panelis un 14,9 collu skārienekrāns, kas savienoti, veidojot līdz šim lielāko LCD ekrānu, kāds jebkad bijis 3. sērijas automašīnā. To darbinās jaunākā BMW iDrive 8 informācijas un izklaides sistēma. Paredzams, ka Ķīnas tirgum tiks piedāvāts vismaz viens elektropiedziņas agregāts. No noplūdušā BMW i3 eDrive 35L, visticamāk, būs aptuveni 335 zirgspēku un nobraukums būs aptuveni 300 jūdžu.
Foto: instagram.com/wilcoblok
BMW i3 ar garo riteņu bāzi būs ekskluzīvs modelis Ķīnas tirgū, un nav plānots to pārvest uz Eiropu vai Ziemeļameriku. Runā, ka BMW 3. sērijas elektriskā modeļa ražošana sāksies 2022. gada martā.
[Foto: Instagram.com/wilcoblok]