Vai Car and Driver ilgtermiņa G80 BMW M3 ir ideāla specifikācija?

Kad G80 BMW M3 debitēja pirmo reizi, tas klientiem radīja dilemmu, kādu M3 līdz šim nebija redzējuši. Pirms šī G80 modeļa BMW M3 bija diezgan vienkāršs pirkums – jūs aizbraucāt pie dīlera, izvēlējāties krāsu specifikāciju un parakstījāt dokumentus. Nebija nekādu reālu spēka agregātu opciju, izņemot manuālās vai automātiskās piedziņas izvēli, un nebija arī nekādu piedziņas opciju. Tagad izvēles iespējas ir daudzveidīgas un interesantas, kas var izraisīt diskusijas par to, kāda ir ideālā M3 specifikācija.

Protams, tas, ko jūs vēlaties no automašīnas, visticamāk, ievērojami atšķiras no tā, ko vēlos es vai kāds cits. Mēs visi esam atšķirīgi, ar savām vēlmēm un vajadzībām. Tomēr, raugoties no entuziasta viedokļa, vai M3 ir ideāla specifikācija, un, ja ir, vai Car and Driver ilgtermiņa BMW M3 ir šī ideālā specifikācija?

bmw m3 aventurine red 32 830x552

Sākumā paskaidrosim, kāda veida specifikācijas ir M3 modelim. Tas būtībā ir pieejams trīs dažādās versijās: standarta, Competition un Competition xDrive. Standarta automašīnai ir 3,0 litru turbopūtes iekšdedzes sešcilindru dzinējs ar 473 zirgspēkiem un 406 ZS griezes momentu, kas ir savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu. Competition versijā izmantots tas pats dzinējs, taču tā jauda ir 503 zirgspēki un 479 ZS griezes moments, un vienīgā opcija ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kā arī aizmugurējo riteņu piedziņa. Visbeidzot, Competition xDrive izmanto tādu pašu spēka agregātu kā Competition, bet tam ir pilnpiedziņa.

Ir vēl dažas citas svarīgas iespējas. Piemēram, vai izvēlaties standarta sēdekļus, kas līdzinās “grand touring” sēdekļiem, kuri ir biezi polsterēti un diezgan ērti, vai arī izvēlaties īpaši sportiskus oglekļa šķiedras sacīkšu sēdekļus. Sēdekļi var šķist nenozīmīga opcija, taču atšķirības starp abiem sēdekļiem ir tik lielas, ka tās var radīt pilnīgi atšķirīgas sajūtas automašīnā. Turklāt jūs varat izvēlēties karbonkeramikas bremzes, kas krasi maina automobiļa sajūtu bremzēšanas laikā.

BMW M3 Competition Test Drive 30 of 40 830x467

Tādējādi jūs patiešām varat daudz vairāk nekā jebkad agrāk spēlēties ar sava M3 specifikācijām. Tas noved pie iepriekšējā jautājuma: vai Car and Driver specifikācija ir ideāla entuziasta specifikācija? Lūk, tā ir:

  • Standarta BMW M3 ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu
  • Standarta ērtie sēdekļi
  • Menas salas zaļā krāsa
  • Silverstone interjers
  • M Drive profesionālā pakete

Kārtīgie entuziasti apstiprinātu standarta manuālo automašīnu, bet ne ērtos sēdekļus. Savukārt ikdienas braukšanas cienītāji, visticamāk, dotu priekšroku Competition automobilim ar automātisko pārnesumkārbu un ērtajiem sēdekļiem. Man personīgi patīk Competition automašīna ar sporta sēdekļiem. Bet ko jūs domājat, vai šī ir ideālā specifikācija?

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru