Vai šis ar manuālo vadību pārveidotais E61 M5 Touring varētu būt pārāk vilinošs, lai tam pretotos?

E61 M5 Touring ir viens no stilīgākajiem automobiļiem, kādus BMW jebkad ir radījis, jo tas ir piecu durvju ģimenes universālis ar 5,0 litru V10 motoru zem motora pārsega. Tomēr tā īpašniekiem tas var sagādāt arī nelielas galvassāpes, jo tā tehniskās apkopes izmaksas ir augstas, un, ja dzīvojat Eiropā, tā SMG pārnesumkārba. Ziemeļamerikā E60 M5 modelim tika piedāvāta manuālā pārnesumkārba, bet Eiropā tā nebija pieejama. Tāpēc šis konkrētais E61 M5 Touring ir diezgan vilinošs Apvienotās Karalistes klientiem, jo tas ir pārveidots, lai tam būtu manuālā pārnesumkārba.

Iepriekšminēto tehniskās apkopes problēmu dēļ, kas ietver ļoti dārgu stieņu gultņu nomaiņu, lielākā daļa entuziastu izvairās no lietotu E60 paaudzes M5 iegādes, jo bieži vien tie nav ieguldījuma vērti. Īpaši Apvienotajā Karalistē, kur pircēji bija spiesti sadzīvot ar neapmierinošo SMG automātisko manuālo pārnesumkārbu. Tomēr, ja tās kaitinošā SMG tiktu nomainīta pret manuālo, vai tas tiešām būtu pietiekami vilinoši, lai aizmirstos par šīm dārgajām apkopes problēmām, īpaši, ja daudzas no tām nesen tika novērstas?

Šis konkrētais 2007. gada BMW M5 Touring, kas pašlaik tiek pārdots Collecting Cars, ir vislabākais scenārijs jebkuram Apvienotās Karalistes entuziastam, kurš vēlas iegādāties E61 M5 Touring. Tā nobraukums ir tikai 59 600 jūdzes, un tas ir diezgan svaigs. Protams, ir daži ļoti nelieli skrāpējumi un krāsas bojājumi, taču tas ir 15 gadus vecs auto, un savam vecumam tas izskatās fantastiski.

BMW E61 M5 Touring 08 830x528

Nesen tam tika veikta arī virkne apkopes darbu, tostarp 56 285 jūdžu laikā tika veikti stieņu gultņi, VANOS līnija un motora balsti. Tas nozīmē, ka tam vajadzētu nobraukt vismaz 100 000 jūdžu bez nopietnām problēmām, jo nesen tika nomainīti galvenie bojājumu punkti.

Taču galvenais ir tā manuālā pārnesumkārba. Tā vietā, lai izmantotu sešu pakāpju SMG, šajā E61 M5 Touring ir sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba ar skaistu, izstieptu pārslēgšanas pogu. Ja to visu saskaitām kopā: M5 universālis ar V10 dzinēju, sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un visiem nesen veiktajiem apkopes datiem, šis E61 M5 Touring varētu būt visvilinošākais, kādu jebkad esam redzējuši. Īpaši, ja tas ir “guļamajā” krāsā, piemēram, melns melnā krāsā. Pārbaudiet to.

[Avots: Collecting Cars]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru