Vai šis E92 BMW M3 GTS veltījums ir jūsu uzmanības (un naudas) vērts?

2011. gadā BMW izstrādāja īpašu E92 M3 versiju ar nosaukumu GTS. Tā bija stingrāka, trasei gatava M3 versija, kas bija paredzēta, lai maksimāli apliecinātu tā braukšanas spējas. Tā arī bieži vien joprojām tiek uzskatīta par vienu no vislabāk braucošajiem M3. Diemžēl mums, ‘Mericans, E92 M3 GTS nekad netika pārdots ASV, kas lika šim pārdevējam Bring A Trailer izveidot vienu.

Šī automašīna sāka savu dzīvi kā standarta E92 M3 kupeja, bet pēc tam tika būtiski pārveidota, lai pēc iespējas vairāk līdzinātos M3 GTS. Protams, tas nav precīzs, taču rezultāti ir līdzīgi, un, visticamāk, tas vismaz pietuvosies GTS piedāvātajiem neticamajiem braukšanas iespaidiem.

Viss sākas ar dzinēju. Lai E92 M3 4,0 litru V8 motors ar dabisko izplūdes gāzi atbilstu GTS prasībām, tas tika palielināts līdz 4,4 litriem, nodrošinot lielāku griezes momentu. Lai to atkārtotu, šis īpašnieks savu dzinēju uzlaboja līdz 4,6 litru CarBahn (Stīva Dinana jaunais uzņēmums) Stroker V8, kas ir savienots ar septiņu pārnesumu divsajūgu automātisko pārnesumkārbu un aizmugurējo diferenciāli ar ierobežotu slīdēšanu. Saskaņā ar pārdevēja teikto automašīnas jauda ir 516 ZS un griezes moments 399 ZS, un uz viena no vārstu vākiem ir Stīva Dinana autogrāfs.

BMW E92 M3 GTS 4 750x499

Lai padarītu tā vadāmību un izskatu līdzīgu E92 M3 GTS, tam tika uzstādīti KW Clubsport spoliepakojumi, H&R šūpoles, Dinan pārnesumkārbas tūnings, M3 GTS stila priekšējais sadalītājs, Brembo lielo bremžu komplekts, Recaro sacīkšu ķeburu sēdekļi, Schroth drošības jostas, četru punktu apgāšanās būris un liels aizmugurējais spārns. Lai to visu papildinātu, tas tika nokrāsots M3 GTS krāsā – uguns oranžā krāsā.

Ir daudz fotogrāfiju un dokumentu, kuros detalizēti aprakstīta automašīnas būvniecība un visi veiktie darbi, lai jūs varētu būt pārliecināts, ka viss ir paveikts labi, kas ir svarīgi, ja tiek būvēta šāda automašīna. Īpaši, ja tas ir tik dārgs kā šis. Šī raksta tapšanas brīdī līdz izsoles beigām vēl ir atlikušas piecas dienas, un pašreizējā solītā summa ir līdz 80 000 ASV dolāru, kas ir vairāk nekā par pilnīgi jaunu BMW M3 xDrive Competition. Tas ir heckuva lotta scratch kādam būvēt, bet tā braukšanas pieredze varētu būt tā vērta. Ko jūs domājat?

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru