Wiesmann plāno jaunu sporta automobili – “Project Thunderball”

Wiesmann ir mazs jautrs vācu sporta automobiļu ražotājs, kas pazīstams ar tradicionālo priekšpiedziņas divvietīgo sporta automobiļu ražošanu ar lieliem dzinējiem, kas darbina tikai aizmugurējos riteņus. Wiesmann jau izsenis izmanto BMW dzinējus, un savā jaunākajā automašīnā – “Project Gecko” – tas izmanto BMW 4,4 litru V8 ar divām turbīnām. Taču tagad Wiesmann ir paziņojis par jaunu automobili – “Project Thunderball” – un tas esot “pirmais pasaulē”.

Britu uzņēmējs Roheens Berijs nesen pārņēma Weismann īpašumtiesības, un šis Project Thunderball ir pirmais viņa laikā izstrādātais automobilis.

“Autobūves nozarē notiek gadsimta laikā lielākā revolūcija, tāpēc nav piemērotāka brīža, lai paziņotu par atjaunotas, atdzimušas un uzlādētas autobūves ikonas atgriešanos,” nesen publicētajā paziņojumā sacīja Berijs.

“Thunderball turpinās Wiesmann reputāciju, kas nosaka veiktspējas, meistarības un baudas standartus. Ar savu nepārprotamo stilu šis ir 21. gadsimtam atbilstošs Wiesmann, un tas ir tikai sākums.”

Wiesmann GT MF4 CS 4 830x415

Ko tas viss nozīmē? Mēs pieņemam, ka kaut kāda veida elektrifikācija. Nosaukums “Thunderball”, kas norāda uz kaut kādu elektrības veidu, un Berija komentāri par to, ka tas ir Wiesmann 21. gadsimtam, liek domāt, ka Wiesmann plāno ražot kādu elektrificētu automobili.

Ieguldījumi elektrifikācijā ir dārgi, jo īpaši tādam ļoti mazam, mazam, mazam ražotājam kā Wiesmann. Pat ALPINA vajadzēja oficiāli sadarboties ar BMW, lai uzsāktu elektrisko automobiļu ražošanu. Tāpēc, visticamāk, Wiesmann iegādāsies spēka agregātus un akumulatorus no cita zīmola. Ņemot vērā, ka tas pašlaik izmanto BMW V8, mēs pieņemam, ka “Thunderball” izmantos BMW eDrive agregātus un akumulatorus.

Vai šis jaunais Wiesmann būs pilnībā elektrisks vai kāds no plug-in hibrīda modeļiem? Vēl ir pāragri spriest. Mēs zinām, ka “Project Gecko” izmantos BMW V8 un ZF astoņu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu, tāpēc “Thunderball” varētu saņemt tādu pašu V8 ar hibrīddzinēju. Vai arī tas varētu būt pilnībā elektrisks. Mēs tomēr gribētu redzēt pēdējo variantu, jo elektriskais rodsters ar tradicionālo sporta automobiļa stilu būtu satriecošs. Ziņas no Wiesmann pagaidām nāk lēni, jo tas ir neliels ražotājs, taču cerēsim, ka drīzumā būs vairāk ziņu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru