BMW X5 M, X6 M LCI tiks piedāvāts tikai sacensībās ar S68 vieglo hibrīda versiju

2019. gada septembris – tieši tad parādījās pirmās baumas par BMW darbu pie jauna dzinēja. Tiek uzskatīts, ka S68 būs pēdējais Bavārijas V8 dzinējs, un tiek apgalvots, ka tas turpinās “karstās V” tipa dzinēja izkārtojumu ar divām turbīnām. Tas, visticamāk, debitēs XM sērijveida versijā, taču to saņems arī citi M modeļi. Saskaņā ar uzticamu avotu no foruma g05.bimmerpost, šajā sarakstā ir arī X5 M un X6 M.

Patiesi, tiek apgalvots, ka augstas veiktspējas SUV LCI pāries no esošā S63 agregāta uz jauno S68. Tiek ziņots, ka cikla vidusposma atjauninājums nozīmēs bāzes varianta beigas, jo BMW plāno šos divus modeļus pārdot tikai kā konkurences modeļus. Baumas vēsta, ka X5 M un X6 M modeļi ar faceliftētu varētu nesasniegt 617 zirgspēku jaudu, kas ir pašreizējiem SUV. Taču tas vēl nav zināms.

2022 bmw x5m facelift 07 1 830x557

Pozitīvais aspekts ir tas, ka S68 izmantos vieglo hibrīda tehnoloģiju. Tas ne tikai nedaudz samazinās degvielas patēriņu, bet arī uz īsu brīdi nodrošinās elektrības padevi. Pamatojoties uz to pašu ziņojumu, X5 M sāks ražošanu 2023. gada aprīlī un no montāžas līnijas izbrauks 2026. gada jūlijā. Attiecībā uz X6 M tam ir identisks SOP datums, bet tas tiks ražots līdz 2027. gada martam.

S68 tiks elektrificēts Twin-Turbo V8, lai atbilstu stingrākiem emisiju noteikumiem

Ir vērts pieminēt, ka automašīnas ar 48 V tehnoloģiju parasti ir nedaudz smagākas nekā automašīnas bez vieglas hibrīdiekārtas. Dažos gadījumos papildu aparatūras dēļ nedaudz samazinās kravas ietilpība. Ņemot vērā, ka S68 faktiski aizstās S63, to saņems arī nākamās paaudzes M5. Tomēr super sedanā tas būs daļa no plug-in hibrīda spēka agregāta, kas būs kopīgs ar XM. Tiek uzskatīts, ka nākamās paaudzes 7. sērijas automašīnas saņems jauno V8 motoru. Turklāt esam dzirdējuši, ka tas būs arī X7 LCI.

Tikmēr 2023. gada XM varētu būt pirmais BMW, kas saņems S68. Tā ražošana tiks sākta 2022. gada beigās Spartanburgas rūpnīcā Dienvidkarolīnā. PHEV V8 dzinēja jauda būs aptuveni 750 ZS.

[Spiegu fotogrāfijas no motor.es]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru