Piecas lietas, kas man patīk BMW X7

Viens no maz ticamākajiem pašreizējā BMW modeļu klāsta varoņiem ir X7. Tas varētu izklausīties pašsaprotami, ja par maz ticamu varoni sauc zīmola ļoti dārgu luksusa automobili, taču BMW gadījumā tā ir taisnība. Parasti vismīļākie BMW automobiļi ir visvienkāršākie, vismazākie un jautrākie. Šādi automobiļi BMW vienmēr ir bijuši vislabākie. BMW X7 ir tam pretstats; tas ir sarežģīts, masīvs un pārlieku grezns. Un tomēr tas darbojas tik labi.

Pirms BMW X7 iznākšanas es personīgi domāju, ka BMW X7 man nepatiks. Atceros, ka pirms paša braukšanas ar X7 man kāds BMW vadītājs teica, ka X7 patiesībā ir pārsteidzoši labi braucams, un es viņam teicu, ka neticu. Tomēr X7 pierādīja, ka es kļūdījos, tiklīdz sēdos pie stūres, un, ticiet vai nē, tas patiesībā ir viens no maniem mīļākajiem bavāru produktiem. Ja jūs mani pazīstat, jūs zināt, ka man patīk pēc iespējas mazāki, vienkāršāki un saistošāki automobiļi. Ja man nebūtu bērnu, mans ikdienas autovadītājs būtu Mazda Miata. Tieši tāpēc mana mīlestība pret X7 ir tik īpaša.

Kāpēc man tik ļoti patīk BMW X7, lai gan tajā ir viss, ko es parasti ienīstu automašīnās? Lūk, pieci iemesli.

Praktiskums

BMW X7 xDrive50i 53 no 71 830x467

Man patīk automašīnas, kurām ir jēga, kuras patiešām darbojas reālajā pasaulē un atvieglo dzīvi. BMW X7 ir viens no šādiem automobiļiem. Parasti luksusa automobiļos visas lietas tiek upurētas komforta, kvalitātes un greznības vārdā. Tomēr X7 rīkojas mazliet citādi. Tā trešā rinda ir standarta aprīkojumā, un, lai gan tā nav īsti ietilpīga pieaugušajiem, tajā ir savs jumta logs, sava klimata zona, apsildāmi sēdekļi, krūzīšu turētāji un pat USB-C lādētājs. Tā ir ideāla vieta, kur ilgā ceļojumā novietot divus bērnus, un tajā ir pietiekami daudz labumu, lai viņi būtu mierīgi un apmierināti.

Vēl ir sēdekļu pogas bagāžniekā. Elektriski nolokāmi aizmugurējie sēdekļi nav nekas jauns premium klases SUV, taču veids, kā BMW izstrādāja pogas – vienu, lai pilnībā nolocītu visus sēdekļus, un otru, lai nodrošinātu maksimālo sēdvietu skaitu, ir ģeniāls. Arī bērnu sēdeklīša uzstādīšana ir vienkārša, jo aizmugurējo durvju atveres ir plašas un LATCH āķi ir viegli pieejami.

Turklāt ir arī sīkumi, piemēram, priekšējais pasažieris var viegli saskatīt aiz sevis sēdošo bērnu savā iedomības spogulītī, pateicoties augstajam aizmugurējo sēdekļu soliņam, daudz vietas virs galvas un augstajam saules aizsegam. Pirms dažiem gadiem es ar X7 braucu garā ceļojumā kopā ar sievu un dēlu, un viņa varēja pārbaudīt viņu tieši aiz sevis, neapgriežoties. Šādi sīkumi padara ikdienas īpašumtiesības daudz patīkamākas.

Ērtā braukšana/izsmalcinātība

BMW X7 xDrive50i 67 no 71 830x467

Gandrīz sešciparu luksusa BMW, jūs sagaidītu, ka braukšana būs lieliska, taču tas tā vienmēr nav. Pašreizējā 7. sērija brauc labi, taču ir viens no sliktāk braucošajiem luksusa klases automobiļiem. Tomēr BMW X7 ir lielisks. Tā braukšana ir mīksta un mīksta, neradot sajūtu, ka automašīna ir nevaldāma, un, ņemot vērā tās augstumu, BMW ir izdevies panākt, ka virsbūves sānslīdes ir šokējoši mazas. Tā garā balstiekārtas gaita arī palīdz radīt neaizskaramības sajūtu, ļaujot tam pārvarēt gandrīz jebkuru apvidu, kāds tam ir pieņemams.

Tomēr, neraugoties uz komfortu, ir sajūta, ka tas ir ciets, it kā būtu izgatavots no granīta. Tas uzsūc nelīdzenumus, bet nekad nenovirzās un nenokarājas, it kā tas būtu piesūcies pie ceļa. Kaut kā BMW ir izdevies iestrādāt klasisko BMW braukšanas kvalitāti masīvajā SUV, neradot sajūtu, ka tas ir pārāk stīvs.

Interjera dizains/kvalitāte

Pēdējā laikā esmu diezgan kritiski vērtējis BMW interjera dizaina valodu, jo tā ir pārāk viendabīga un tai trūkst vizuālā izcelšanās stila, kas raksturīgs konkurentu kabīnēm. Tomēr X7 interjers darbojas ļoti labi, jo tas nav pārlieku uzkrītošs. Greznībai piemīt lietderības piegarša. Iekšpuse nav tik grezna kā 7. sērijas auto, bet man tas patiesībā patīk. Lielie SUV tiek izmantoti kā ģimenes darbarīki; bērni rausta sēdekļus, aizmugurējā sēdeklī viņi nes netīras futbola bumbas, ratiņi ietriecas bagāžnieka grīdā, un dzērieni bieži tiek izlieti. Tāpēc tas, ka X7 iekšpusē ir nedaudz izturīgāks un mazāk glamūrīgs nekā 7. sērijas auto, ir atsvaidzinoši.

Nedomājiet, ka tas nozīmē, ka X7 ir Jeep Wrangler iekšpusē. Tā joprojām ir skaista, ar bagātīgu ādas un Alcantara apdari. Taču BMW prātīgi saglabāja 7. sēriju kā savu luksusa flagmani, atstājot X7 mazliet ērtāk lietojamu ikdienā.

Tāpat arī salona kvalitāte un greznība. Arī X7 sēdekļi ir izcili, ar lielu atbalstu, bet ne pārāk stingriem sēdekļiem, kas atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu. Kabīnes troksnis ir klusināts, ārējā redzamība ir lieliska, ir daudz vietu, kur glabāt mantas, neskaitāmas uzlādes pieslēgvietas un pat pēc izvēles pieejami otrās rindas kapteiņa krēsli. Par šo naudu ir tikai daži labāki interjeri.

Braukšanas dinamika

Jums nevajadzētu iegādāties BMW X7, ja vēlaties sportisku SUV, jo tas vienkārši tāds nav. Tomēr tā braukšana ir sportiska, kas neatbilst tā izmēram. X7 stūrēšana ir pārsteidzoši precīza, tā priekšpuse ir asāka, nekā nepieciešams, un tā virsbūves kontrole ir lieliska tik augstam un smagam SUV, kāds tas ir. Tas neiesaistīs jūs līkumainā aizmugures ceļā, taču vienmēr jūtams, ka tas ir stingrs un kontrolējams, bez jebkādiem atslābumiem, kas ir retums tik lielam SUV. Nekad neesmu braucis ar šāda izmēra SUV, kuru vadīt būtu tikpat patīkami.

Vērtība

Var šķist dīvaini, ka BMW X7 var dēvēt par vērtīgu, taču, ņemot vērā pārējo BMW luksusa modeļu klāstu, tas tāds ir. BMW 7. sērijas sedana sākumcena ir 86 800 ASV dolāru, kas ir vidēji lielam luksusa klases sedanam. Tomēr BMW X7 sākumcena ir 74 900 ASV dolāru, kas ir gandrīz par 12 000 ASV dolāru mazāk. Šiem sākumlīmeņa automobiļiem ir arī pilnīgi vienāds spēka agregāts – 3,0 litru turbopūtes turbodzinējs ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Tomēr BMW X7 ir daudz labāks automobilis nekā 7. sērijas modelis. Tas ir lielāks, tajā ir vairāk vietas salonā, tas ir daudz praktiskāks un tajā var sēdēt daudz vairāk cilvēku. Protams, 7. sērijas automašīnai dažās vietās ir nedaudz patīkamāka āda, taču ikviens, kurš izkāpj no 7. sērijas automašīnas, iekāpj X7 un apgalvo, ka var pamanīt būtiskas atšķirības, ir melis. X7 patiesībā ir tikpat grezns, bet tajā pašā laikā tajā ir daudz vairāk automobiļu par to pašu naudu.

Pat ja es negribētu masīvu SUV, ko es, godīgi sakot, nekad negribētu, un man būtu iespēja izvēlēties starp 7. sērijas sedanu un BMW X7, es vienmēr izvēlētos pēdējo. 7. sērijas auto ir ne tikai mazāks, mazāk praktisks, mazāk ērts un dārgāks, bet arī gandrīz nemaz nav labāk vadāms. Tāpēc X7 ir ļoti izdevīgs.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru