Vai Cadillac Escalade V konkurēs ar BMW X7 M50i? Projekts

Cadillac Escalade jau gadu desmitiem ir amerikāņu iecienītākais luksusa apvidus automobilis. Tas ir tik populārs, ka, neraugoties uz ārkārtīgi augsto cenu un pandēmisko ekonomiju, 2021. gadā Escalade pārdošanas apjomi pieauga par 120%. Tomēr, lai gan tas vienmēr ir izmantojis masīvu V8 dzinēju, tas nekad nav bijis tieši veiktspējas apvidus automobilis, kas varētu konkurēt ar kaut ko tādu kā BMW X7 M50i. Līdz šim brīdim, kad ir parādījies pilnīgi jaunais Cadillac Escalade V, un tas ir… interesants.

Cadillac Escalade V

Lai gan jaunais Cadillac Escalade V netiek dēvēts par “Blackwing”, kā tas ir tā CT5-V radiniekam, tam ir tāds pats dzinējs – 6,2 litru pārpildīts “LT4” V8. Tas arī attīsta tieši tādu pašu 668 zirgspēku jaudu un 659 ZS griezes momentu, kas pārspēj X7 M50i 523 zirgspēku jaudu un 553 ZS griezes.

Cadillac Escalade V 5 of 5 830x623

Pagaidām šī ir visa informācija, ko Cadillac ir publiskojis. Sīkāka informācija būs pieejama 2022. gada pavasarī. Tomēr ir daži vienkārši pieņēmumi, kurus varam izdarīt. Tāpat kā ikviens augstas veiktspējas Caddy, arī Escalade V, visticamāk, būs aprīkots ar kādu zīmola magnētiskās braukšanas kontroles amortizatoru versiju, kas parasti darbojas lieliski. Tādējādi tas, visticamāk, brauks un būs labi vadāms lielam SUV. Tam gandrīz noteikti būs arī masīvas Brembo bremzes, kā tas ir visos Cadillac V modeļos.

BMW X7 M50i

Bet vai tas būs pilnvērtīgs BMW X7 M50i konkurents? Tā cena, visticamāk, būs līdzīga, jo pašreizējā Escalade sākumcena ir aptuveni 72 000 ASV dolāru, kas ir tuvu X7 sākumcenai 74 900 ASV dolāru. Pilnībā piekrautā Escalade cena sasniegs sešciparu skaitli. Tādējādi Escalade V sākumcena, visticamāk, būs aptuveni 100 000 ASV dolāru kā BMW X7 M50i (99 800 ASV dolāru).

Vai tas nozīmē, ka tas būs tikpat labi vadāms un braucams vai arī būs tikpat premium klases iekšpusē? Tas vēl nav zināms. Mēs vēl neesam testējuši jauno Escalade, tāpēc nevaram spriest par tā interjera kvalitāti salīdzinājumā ar X7, kā arī nevaram salīdzināt tā vadāmību un dinamiku. Tomēr Escalade ir tik smags, ka X7 šķiet viegls. Bimmeris sver aptuveni 5700 kg, kas, jāatzīst, ir milzīgs svars, bet Caddy sver vairāk nekā 6000 kg. Man vienalga, cik gudra ir tā balstiekārta, trīs tonnas ir trīs tonnas.

Cadillac Escalade V 3 of 5 830x623

Escalade ir arī garāks, platāks un augstāks, taču tā riteņu bāze ir īsāka. Tāpēc tas nav paredzēts kā sportisks SUV. Tomēr tāds nav arī X7, un M50i versija ir pārsteidzoši spējīga. Tāpēc, iespējams, Cadillac izdosies uzburt Escalade V, līdzīgi kā BMW to izdarīja ar X7 M50i.

Vai Cadillac Escalade V patiešām spēs pārspēt BMW X7 M50i? Ir notikušas trakākas lietas. Viens ir skaidrs – būs jautri to noskaidrot.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru