Mini jau ir ceļā uz to, lai līdz 2030. gadam kļūtu par pilnībā elektrisku automobiļu ražotāju. Šādu mērķi ir izvirzījuši BMW Group vadītāji, un šim mērķim piekrīt arī Rolls-Royce. Pirmais pilnībā elektriskais Mini, kas uzsāks šo skrējienu uz pilnīgu elektrifikāciju, būs nākamais Mini hečbeks, un tas ir pamanīts pilnīgi nemaskēts jaunās fotogrāfijās. (Fotogrāfijas mums nepieder, bet jūs varat tās apskatīt šeit).
Šajos jaunajos fotoattēlos redzams nākamās paaudzes elektriskais Mini pilnībā, un tā dizains noteikti ir pazīstams – galu galā tas ir Mini -, taču tas ir pietiekami svaigs, lai Mini klienti nejustos pievilti pēc tik ilga gaidīšanas uz šo jauno modeli. Priekšpusē tam ir lieli, apaļi, kucēna suņa acs formas priekšējie lukturi, liels radiatora režģa apvalks un liels virsbūves krāsas panelis vietā, kur parasti būtu radiatora režģis. Aizmugurē jaunie trīsstūrveida aizmugurējie lukturi ir vērsti uz iekšu un savienoti ar plašu melnu apdares elementu. Nav skaidrs, vai šī apdare būs gaismas josla, jo fotogrāfijas uzņemtas dienas laikā.
Arī balsti ir diezgan vertikāli, veidojot stāvu jumta līniju un augstu stiklu, kā tas būtu jādara īstam Mini. Tas arī liecina, ka šajos fotoattēlos redzamais testa mūlis ir Mini Cooper S, kas būs sportiskāks modelis. Tas arī nozīmē, ka būs dažādas elektriskā Mini versijas ar atšķirīgu jaudas līmeni.
Jaunā Mini salonā būs BMW līdzīgs stūresrats, bet, kas ir vēl svarīgāk, atkal tiks izmantots centrālais mērinstrumentu panelis. Tikai šoreiz tas būs milzīgs, pilnībā digitāls, apaļš ekrāns ar īpaši plānu apmali. Tam būs arī Mini tipiskais un diezgan neveiksmīgais uznirstošais head-up displeja ekrāns, kas neizskatās īpaši premium klases.
Kad jaunais Mini ar elektrisko piedziņu debitēs, tas būs pirmais jaunais Mini hečs gandrīz desmit gadu laikā, kā arī pirmais no garas elektrisko automobiļu līnijas, kas balstīta uz šīs jaunās platformas. Cerams, ka tas radīs klasisko kartingu sajūtu, ko mēs pazīstam un mīlam.